سعیدنوری/ مدیر برق شهرستان بردسکن گفت: بهره برداری از پست 132 کیلو ولت ویژه معادن شهر انابد از توابع شهرستان بردسکن به دلیل انتقال خط برق 132 کیلو ولت به طول 50 کیلومتر از پست شهر انابد 2 سال دیگر طول میکشد و لذا اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان میخواهد.

بهره برداری از پروژه پست 132 کیلو ولت انابد، 2 سال دیگر!

جواد رجبی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارداشت: با پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار که به جد پیگیر این موضوع که یکی از مطالبات معادن شهر انابد است میباشد، هستند.

وی فزود: تنها 2 روستای دوغ آباد و زیراب از بخش انابد با جمعیت زیر 20 خانوار فاقد برق میباشند که تا پایان سالجاری از نعمت برق برخوردار و لذا روستای چشمه سفید نیز تا پایان ماه جاری از نعمت برق برخوردار میشود.

مدیر برق بردسکن با بیان اینکه الگوی مصرف برق خانگی در شهرستان 500 کیلو وات میباشد، اظهارداشت: شهرستان بردسکن دارای 37 هزار مشترک برق است که یکی از معظلات جدی اداره برق شهرستان بردسکن عدم پرداخت قبوض میباشد.

رجبی گفت: تمامی درامد حاصله اداره برق داخلی و از فروش انشعابات میباشد.

وی به ارائه خدمات برق به صورت 100 درصد غیرحضوری اشاره کرد و بیان داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و راه اندازی طرح ملی و کشوری سامانه برق ایران کلیه ارائه خدمات اداره برق اعم از دریافت قبوض و اعلام خرابی و تعویض شبکه برق و... در سامانه برق ایران امکان پذیر میباشد.

مدیر برق بردسکن با اشاره به اینکه سامانه برق ایران (برق امید) در 3 حوزه مشترکین پرمصرف، کم مصرف و خوش مصرف فعال است، افزود: در اخرین اطلاعات آمار استان خراسان رضوی تنها 9 هزار مشترک در سطح استان از این سامانه استفاده میکنند که باید همه گیر شود.

رجبی با اعلام این خبر مبنی بر اینکه بزودی سامانه پیامکی قطع و وصل برق شهرستان برای مشترکین ارسال میگردد، گفت: در حال پیگیری هستیم تا لحظه قطع و وصل برق برای مشترکین ارسال گردد.

وی با بیان اینکه اداره برق شهرستان بردسکن رتبه پنجم ارائه خدمات به مشترکین را کسب کرده است ،افزود: افراد کم مصرف مشمول طرح برق امید خواهند شد.

اضافه میشود، بردسکن دارای 19 هزار و 561 مشترک شهری میباشد که 7 هزار و 541 مشترک پرمصرف هستند و 17 هزار و 832 مشترک نیز در نقاط روستایی که 3 هزار و 458 مشترک پر مصرف میباشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.