نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: بررسی وضعیت جانبازان باید به صورت منظم و با بلند نظری انجام پذیرد

 بررسی وضعیت جانبازان باید به صورت منظم و با بلند نظری انجام پذیرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با سعیداوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهیدگفت: ضمن خوشامدگویی خدمت شما عزیزان خادم امام رضا(ع)، مشکلاتی برای جانبازان وجود دارد که دارای دو بخش است:

۱. مسئله ی جانبازانی است که هیچ مدرکی ندارند و نیازمند حمایت بنیاد شهید هستند.

۲. مورد دیگر مسئله ی اشتغال فرزندان جانبازان و ایثارگران است.

آیت الله سید احمد علم الهدی در ادامه افزود: جانبازان ما با مشکلاتی مواجه هستند برخی از این عزیزان با گذشت زمان عوارض جنگ بر وجودشان آشکار می شود، این بررسی وضعیت جانباز که هرچند ساله انجام می شود باید با بلند نظری بیشتری باشد.

امام جمعه مشهد مقدس  بیان کرد : شما عزیزان توسعه ای در کارها ایجاد کنید تا با تولید و ایجاد اشتغال از فرزندان جانبازان و شهدا استفاده کنید. اگر فردی مراجعه می کند و از دوران جبهه می گوید و مشکلاتش را بیان می کند، بنیاد شهید آن را بپذیرد تا جانباز عزیز ما به سختی نیافتد.

وی گفت: البته در این بین باید مراقب افراد سود جو هم بود که خودشان را به جای جانبازان جا می زنند، مسئولیت شما غیر از خدمت به جامعه ایثارگری و جانبازان در این استان، خادمی برای امام رضا(ع) است و امیدواریم این خدمات مورد نظر این امام باشد.

انتهای پیام/

                                              

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.