زنجان-معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:تاکنون ۲۷۷تبلت برای دانش آموزان مقطع ابتدایی تهیه شده و هنوز بیش از ۲هزار دانش آموز هیچ گونه دسترسی به گوشی و تبلت برای آموزش ندارند.

۲هزارو ۱۷دانش آموز مقطع ابتدایی در زنجان دسترسی به گوشی و تبلت ندارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:صیاد سلامی  با خبرنگار ما با اشاره به اینکه ۹۲درصد دانش آموزان مقطع ابتدایی در سامانه شاد حضور دارند گفت:در روستاههایی که امکان هیچگونه دسترسی به سامانه وجود ندارد آموزش به صورت حضوری است  و در دورانی که از طرف ستاد کرونا تعطیل اعلام می شود  راهبران آموزشی درقالب سی دی ودرسنامه مطالب را به این دانش آموزان ارائه می دهند.

سلامی با تاکید  به اینکه ۱۰۸هزارو ۹۰۴دانش آموز در کل استان در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند ادامه داد: امسال در مقطع ابتدائی ۳درصد رشد جمعیت داشتیم.

وی اضافه کرد:  ۳۴۶مدرسه در سطح استان دسترسی به اینترنت ندارند و ۲هزار و ۱۵۴دانش آموز به شکل حضوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۷۷تبلت توسط خیرین و آ پ در بین دانش آموزان توزیع شده است افزود: ۲هزارو ۷۶دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند که از این تعداد،۲هزار و۱۷دانش آموز تبلت و گوشی ندارند و تنها از طریق شبکه آموزش وبوسیله بسته های آموزشی درس می خوانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.