رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌ رضوی گفت: مخدوش کردن پلاک خودرو مجازات حبس از ۶ ماه تا یک سال در پی دارد.

مخدوش کردن پلاک خودرو مجازات حبس در پی دارد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا دهنوی افزود: تغییر در ارقام پلاک، ناخوانا کردن پلاک یا پوشاندن پلاک وسیله نقلیه از روشهایی است که برخی برای فرار از قانون انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: این اقدامات تخلف است و در صوت مشاهده، ضمن توقیف وسیله نقلیه، فرد متخلف به مرجع قضایی معرفی می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌ رضوی با اشاره به ادامه طرح ممنوعیت رفت و آمد وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد روز بعد در شهرهای مشهد، سبزوار، خلیل‌آباد، قوچان و نیشابور گفت: شهروندان تاکنون همکاری خوبی در اجرای این طرح داشته‌اند و رفت و آمد در این ساعات بیش از ۸۵ درصد کاهش یافته ‌است.
وی افزود: فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی و همچنین مراکز تعویض پلاک خودرو نیز در این شهرها تا پایان هفته جاری همچنان ممنوع است.
اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد و تعطیلی مراکز تعویض پلاک همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر ماه در مشهد و خراسان رضوی آغاز شده ‌است.
بر اساس آخرین آمار رسمی یک میلیون و ۵۱ هزار و ۳۷۴ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۸۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری در کشور به ۵۰ هزار و ۵۹۴ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۷۴۲ هزار و ۹۵۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.