بجنورد- سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: از خیران انتظار می رود کمک های خود را برای تامین اقلام و تجهیزات پزشکی اختصاص دهند و خانواده ها می توانند اقلامی که بدان نیاز ندارند را به بانک امانات تجهیزات پزشکی تحویل دهند تا مورد استفاده متقاضیان قرار گیرد.

خیران کمک های خود را به تجهیزات پزشکی اختصاص دهند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، ابوالفضل محبان اظهار داشت: اکنون بانک امانات تجهیزات پزشکی در سه نقطه از استان در شهرستان های بجنورد، اسفراین و مانه و سملقان دایر شده است که تا سه ماه دیگر مردم در تمامی شهرستان‌ها از این امکان بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: مردم می توانند برخی از نیازهای خود به تجهیزات پزشکی از جمله ویلچر، تخت، تشک مواج، عصا و واکر را از بانک امانات تجهیزات پزشکی دریافت کنند.

محبان افزود: در شرایط کرونایی، نیاز اساسی و اولویت دارد مردم دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن است، در این زمینه متقاضی بسیار زیاد است.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: هزینه تامین دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن، بسیار زیاد است و بسیاری از خانواده ها نمی توانند آن را تهیه کنند از این رو از خیران انتظار می رود در تامین این تجهیزات کمک کنند.  

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.