سعیدنوری / نماینده کاشمر در مجلس گفت: در جلسه حضوری با وزیر راه و شهرسازی تاکید بر این شد در سال ۱۴۰۰ توجه ویژه‌ای به جاده شادمهر به سمت بردسکن شود، لذا این پروژه یکی از برنامه ها و پروژه های دارای اولویت راه و شهرسازی کشور در سال ۱۴۰۰ است.

دستور اکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص اولویت جاده شادمهر به بردسکن

حجت الاسلام جواد نیک بین در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه اعتبارات لازم جهت اجرایی شدن پروژه باند دوم جاده شادمهر به کاشمر و بردسکن در دستور کار دولت در بودجه سال 1400 قرار دارد، بیان کرد: این جاده برای مردم منطقه به آرزو تبدیل گردیده است.

 نیکبین با اشاره به اینکه هر سال تعدادی از هموطنان ما در مسیر جاده کاشمر تا انابد به طریق مختلف بر اثر تصادفات با خودروهای سبک و سنگین به جهت کم عرض بودن جاده جان خود را از دست می‌دهند، افزود: دولت باید توجه ویژه‌ای را به پروژه دوبانده کردن این محور داشته باشد.

 وی افزود: در نشست اخیر با وزیر راه و شهرسازی کشور وی به معاونت اجرایی خود تاکید کرد، در سال ۱۴۰۰ ضمن اینکه این پروژه الویت این دولت و این وزارتخانه میباشد توجه ویژه ای به تسریع عملیات دو بانده کردن این محور بعمل آید.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: با ارائه گزارشی که از تصادفات اخیر این محور به وزیر داده شد ،این پروژه یکی از پروژه‌های دارای اولویت وزارت قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.