دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شهرخودرو از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر یکشنبه آینده به میزبانی تیم مشهدی در این شهر برگزار خواهد شد اما همچنان ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه مشخص نیست،

اصرار شهرخودرو به انجام بازی در ورزشگاه امام‌رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شهرخودرو از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر یکشنبه آینده به میزبانی تیم مشهدی در این شهر برگزار خواهد شد و این درحالی است که در فاصله ۵ روز مانده به آغاز این دیدار همچنان ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه مشخص نیست، هرچند باتوجه به شرایط و رایزنی‌های شهرخودرو این احتمال وجود دارد که طبق روال یکی‌دو فصل اخیر این مسابقه نیز در ورزشگاه امام‌رضا(ع) که متعلق به آستان قدس رضوی است، برگزار شود. 
شهرخودرو  که از فصل گذشته دیدارهای خانگی خود را در ورزشگاه مدرن و زیبای امام‌رضا(ع) مشهد برگزار می‌کند، برای تحقق این موضوع یعنی برگزاری ادامه دیدارهایش در فصل بیستم با مشکلاتی مواجه شده که شاید این موضوع و موانع ایجادشده اجازه ندهد تا این ورزشگاه که در قلب شهر مشهد قرار دارد، همچنان میزبان دیدارهای شاگردان سیدمهدی رحمتی باشد. 
در این خصوص و طبق اطلاع شورای تامین استان به باشگاه شهرخودرو، باشگاه این فرصت را داشت تا برای دیدارهای آینده خود هرچه سریع‌تر به‌جای ورزشگاه امام‌رضا(ع) یک ورزشگاه دیگر را معرفی کند، اما با رایزنی‌های انجام‌شده مقرر شد تا به‌طور موقت این باشگاه دیدار هفته سوم خود مقابل صنعت نفت آبادان را نیز در این ورزشگاه انجام دهد، اما برای رقابت‌های بعدی خود اقداماتی را انجام داده و ورزشگاه جایگزین را معرفی کند. 
با این‌حال و طی نامه دیگری ازسوی باشگاه شهرخودرو به شورای تامین شهر مشهد این درخواست ارائه شد که دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو از هفته ششم باتوجه به اهمیت و حساسیت این مسابقه و این موضوع که این دیدار پخش مستقیم تلویزیونی و سراسری خواهد شد نیز در ورزشگاه امام‌رضا(ع) برگزار شود. مسئولان تیم مشهدی در نامه خود این درخواست را مطرح کردند تا باتوجه به برگزاری دیدارهای لیگ برتر بدون حضور تماشاگران به‌خاطر شیوع ویروس کرونا همچنان این باشگاه مجوز میزبانی رقابت‌های خانگی خود در ورزشگاه امام‌رضا(ع) را تا پایان فصل داشته باشد. 
قرار است مسئولان ذی‌ربط در این‌خصوص امروز به تصمیم‌گیری پرداخته و پاسخ نهایی را به باشگاه شهرخودرو و هیات فوتبال استان خراسان رضوی اعلام کنند. در صورتی‌که با درخواست مشهدی‌ها موافقت نشود، این دیدار و سایر دیدارهای بعدی خانگی شاگردان رحمتی در فصل بیستم در ورزشگاه ثامن مشهد که پیش از این و طی سال‌های گذشته میزبان تیم‌های مشهدی ازجمله ابومسلم، سیاه‌پوشان و پدیده مشهد مقابل حریفان‌شان بود، برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.