مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۶ نفر از مدیران این استان از طریق سامانه "سامد" بدون واسطه پاسخگوی پرسشها و مشکلات مردم بوده‌اند.

۱۴۶ مدیر خراسان رضوی در سامانه سامد پاسخگوی مشکلات مردم بوده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، ناصر فخر موحد افزود: هر هفته مدیران ارشد دستگاههای مختلف اجرایی در خراسان رضوی  با حضور در محل استقرار سامانه سامد واقع در استانداری خراسان رضوی پاسخگوی تماسها و شکایات مردمی از طریق خط ۱۱۱ بودند.

وی اضافه کرد: امروز سه‌شنبه مدیران عامل شرکتهای آب منطقه‌ای خراسان رضوی، شرکت آب و فاظلاب استان و شرکت آب و فاضلاب مشهد به درخواستها و شکایات مردمی در حوزه زیر پوشش خود از طریق  سامانه سامد طی ساعات  ۹:۳۰ تا ۱۱ پاسخگویی کردند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: درخواست تسریع در نوسازی شبکه آبرسانی در شهرها و روستاها، درخواست اصلاح شبکه آبرسانی، درخواست ایجاد اداره و نمایندگی در شهرستانها، تقاضای تسریع در برخورد با چاه‌های غیر مجاز، درخواست انتقال و تغییر محل خدمت و درخواست رسیدگی اشکالات مورد ادعای مشترکان در خصوص نحوه محاسبه آب بها از جمله مشکلات و شکایات مردم از مدیران حوزه آب در خراسان رضوی بود.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" در دولت تدبیر و امید طراحی و راه‌اندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهره‌گیری از این سامانه در کشور است و هم‌اکنون حدود چهار سال از فعالیت این برنامه در استان می‌گذرد.


منبع: ایرنا

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.