فرزندان مرحوم فرج‌الله سلحشور نسبت به دخل و تصرف احتمالی در فیلم‌نامه سریال «حضرت موسی (ع)» که پس از مرگ پدرشان ممکن است اعمال شود، ابراز نگرانی کردند.

ابراز نگرانی فرزندان سلحشور برای سریال «حضرت موسی(ع)»
عکس آرشیوی است

به گزارش قدس آنلاین، فیلم‌نامه سریال «حضرت موسی(ع)» را فرج‌الله سلحشور نوشت و قصد ساختن این سریال را داشت که اجل مهلتش نداد و پس از او جمال شورجه قصد ساخت این سریال تاریخی ـ مذهبی را داشت که از قضا این کارگردان هم دچار بیماری شده و هنوز هم سلامتی خود را به طور کامل به دست نیاورده است.

اکنون ساخت سریال «حضرت موسی(ع)» به ابراهیم حاتمی کیا رسیده و او به زودی کارش را شروع خواهد کرد.

در این میان موسسه تباین که در فیلم نامه این سریال طرف قرارداد سازمان صداوسیما بوده است، به نقل از فرزندان مرحوم سلحشور در نامه‌ای از رییس صداوسیما درخواست کرده تا حقوق آن مرحوم در رابطه با فیلم‌نامه حفظ شود.

در نامه‌ مدیر اجرایی موسسه فرهنگی ـ هنری تبیان به رییس صداوسیما آمده است:

«جناب آقای دکتر علی عسکری

ریاست محترم سازمان صداوسیما

با سلام تحیت

احتراما با عنایت به اخبار منتشر شده درخصوص تولید سریال «موسی کلیم الله (ع)» نوشته مرحوم فرج‌الله سلحشور، فرزندان مرحوم، آقایان ایوب سلحشور و بصیر سلحشور بر اساس مالکیت حقوقی و معنوی خود در این فیلم‌نامه، برخی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های خویش را به خصوص پیرامون نگارش و پژوهش مجدد این فیلم‌نامه به سمع و نظر حضرتعالی رسانده‌اند که به پیوست تقدیم می‌گردد.

موسسه فرهنگی ـ هنری تبیان به عنوان میراث ارزشمند آن هنرمند فقید که در این فیلم‌نامه فاخر نیز طرف قرارداد سازمان بوده، با تایید این نگرانی‌ها یقین دارد که جنابعالی در حراست از منویات مرحوم سلحشور در آن فیلم‌نامه، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهید کرد.

پیشاپیش از بذل توجه و عنایت آن جناب سپاسگذارم.»

منبع: ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.