فرزند آیت الله مصباح‌یزدی در برنامه "یه روز تازه"، آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله مصباح‌یزدی را تشریح کرد.

آخرین خبرها از وضعیت جسمانی آیت الله مصباح یزدی

قدس آنلاین: علی مصباح‌یزدی فرزند آیت‌الله مصباح‌یزدی در ارتباط تلفنی با برنامه "یه روز تازه" درباره آخرین وضعیت جسمانی این استاد برجسته حوزه علمیه، انقلابی گفت: ایشان از مدتی پیش به دلیل کهولت سن و بیماری‌های گوارشی تحت نظر پزشک بودند، به تدریج علایم بیماری و آثار داروها باعث ضعف مفرط ایشان شد و الان متاسفانه به شدت بیشتری رسیده است.

وی افزود: طبق نظر پزشکان متخصص، سطح هوشیاری پدر خوب است و بقیه اعضا و جوارح هم خوب کار می‌کنند. امیدواریم با درمان‌های بیشتر و پیروی از دستورات پزشکان متخصص و اطبا سنتی و همچنین با دعای مردم خوب ایران، حال ایشان بیش از الان رو به بهبودی رود. طبیعتا زمان بهبودی کامل ایشان مشخص نیست و نمی‌توان زمان خاصی برای آن تعیین کرد اما ما امیدواریم که با دعا و توسلات و رعایت دستورات پزشکان، این امر هرچه سریع‌تر محقق شود.

مصباح‌یزدی با اشاره به حواشی اخیر در فضای مجازی پیرامون حال آیت‌الله مصباح‌یزدی، اظهار کرد: سایت رسمی مجموعه آثار ایشان با آدرس مصباح‌یزدی دات‌آی‌آر، موجود و با همین آدرس در کانال‌های شبکه‌های مجازی هم فعال است. مردم از این طریق اخبار حال پدر را دنبال کنند و به شایعاتی که به هر دلیل توسط برخی افراد منتشر می‌شود دقت نداشته باشند.

وی در پایان از علما و مردمی که جویای حال آیت‌الله مصباح‌یزدی بودند تشکر کرد و گفت: این قدردانی من بسیار حداقلی و ناچیز است، اجر اصلی این عزیزان با پروردگار و اهل‌بیت(ع) می‌باشد.

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی و فریبا باقری روی آنتن می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.