معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب همه توان خود را باید پای کار بیاوریم.

برای دفاع از انقلاب باید با همه توان وارد شد

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ عباس فلاح روز سه شنبه در مراسم پایانی جشنواره گوهر فاطمی عفاف و حجاب در مشهد افزود: این که در جریان منکرات و جریانهای مخالف ارزشهای انقلاب کسی از خانواده ارتش وجود ندارد نتیجه یک کار فرهنگی مهم و ارزشمند است.

وی ادامه داد: این که دشمن در اروپا با مظاهری مثل نماز و مسجد و اذان برخورد نمی‌کند اما با ورود فرد محجبه به دانشگاه و دیگر اماکن  برخورد می‌شود نشانگر اهمیت موضوع حجاب و ترس دشمن از آن است.

او با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اضافه کرد: احیای این فریضه اهمیت بالایی دارد.

رییس اداره عقیدتی - سیاسی نیروی زمینی محوری ارتش نیز در این مراسم گفت: رهبر معظم انقلاب خانواده را تنگه اُحُد نظام معرفی کردند و راه حفظ خانواده این است که به این گفته ایشان باور داشته باشیم و آن را ترویج و تبدیل به گفتمان کنیم. اگر ما خانواده را حفظ کرده و سعی کنیم در معرض تهاجم فرهنگی دشمن قرار نگیرد ضربه نخواهیم خورد.

حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی نسب افزود: مباحث خانواده را باید در اولویت نخست قرار داد و دغدغه دینی بودن خانواده را داشت و خانواده را از آسیبهای اجتماعی به خصوص در عرصه فضای مجازی ایمن کرد همچنین باید سواد رسانه ای پدران و مادران افزایش یابد و در عرصه های مختلف مهارتهای همه جانبه کسب کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌ شرق ارتش نیز در این مراسم گفت: یکی از برکات نظام تشکیل سازمان عقیدتی - سیاسی در ارتش بود که از برکات آن  ارتش انقلابی، با بصیرت و دارای آگاهی سیاسی اجتماعی و فرهنگی بالاست.

امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: با تهاجم فرهنگی غرب با تمام وجود مقابله و تلاش می‌کنیم در مباحث عفاف و حجاب در شان و جایگاه ارتش فعالیتهای مختلفی انجام دهیم.

وی با بیان این که این قرارگاه پارسال در مجموع یگانهای ارتش رتبه برتر بصیرت افزایی و معنویت محوری را کسب کرده است ادامه داد: قرارگاه شمال شرق ارتش ارتباط بسیار خوبی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی دارد.

دبیر جشنواره گوهر فاطمی در خصوص این جشنواره نیز  گفت: با توجه به اهمیت ویژه عفاف و حجاب و بر اساس سیاستهای مصوب ارتش در سال ۹۹ این جشنوارهدر کل یگانهای زیر مجموعه شمال شرق در استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، شاهرود و گرگان برگزار شد.

سرگرد محمد رضا خوشحال افزود: تالیف کتاب، کتابخوانی، شعر، سرود و نقاشی از جمله محورهای این جشنواره بود که از افراد منتخب آن امروز قدردانی شد.

همچنین در پایان این جشنواره از نفرات و یگان‌های منتخب و برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیز تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.