۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
کد خبر: 731248

گزارشگر تبریزی دیدار دو تیم تراکتور و فولاد خوزستان حین گزارش بازی، تیم پرسپولیس را با نام «پیروزی» مورد خطاب قرار داد تا آغازگر موج جدیدی از حواشی علیه تراکتور باشد

آقای گزارشگر؛ شیرین کاری دیگر بس است!

قدس آنلاین: پس از پایان بازی، ویدیوی این بخش از بازی تراکتور با سرعت در فضای مجازی بین علاقه‌مندان به فوتبال دست به دست شد که با واکنش هواداران و پیشکسوتان تیم پرسپولیس در فضای مجازی مواجه شد.

گزارشگر این بازی پیش از این نیز سابقه کری‌خوانی علیه تیم‌های پایتخت از طریق رسانه ملی را در کارنامه دارد، او با چنین اقداماتی به دنبال محبوبیت بین هواداران تراکتور است؛ اما واقعیت این است که کری‌خوانی‌هایی از این قبیل، باعث به حاشیه رفتن تراکتور می‌شود و همگی می‌دانیم که حاشیه آفت و سد بزرگی برای موفقیت یک تیم است.

به گزارش ایسنا، فصل گذشته «محمدرضا زنوزی» - مالک باشگاه تراکتور در برنامه فرمول یک برای نخستین بار از نام قبلی باشگاه پرسپولیس برای مورد خطاب قرار دادن این تیم استفاده کرد که با جنجال‌ و درگیری لفظی بین هواداران دو تیم همراه شد.

تراکتور از جمله تیم‌های پرهوادار، پرحاشیه و جنحالی فوتبال ایران به‌شمار می‌رود که طی سال‌های اخیر بارها در باتلاق حاشیه گیر افتاده و از این ناحیه آسیب دیده است. چه بسا اگر مدیران این تیم می‌توانستند تراکتور را در فضای آرام مدیریت کنند، این تیم اکنون چندین قهرمانی لیگ‌برتر را در کارنامه داشت.

شب گذشته نیز «محمد حسین میثاقی» - مجری برنامه فوتبال برتر در واکنش به بوسیدن لوگوی تراکتور توسط عباس‌زاده پس از گلزنی به تیم مس، از لفظ نامناسب و طعنه‌آمیزی استفاده کرد که این اقدام هم با واکنش هواداران تراکتور مواجه شد. به تعبیر دیگر میثاقی مکمل سناریوی حاشیه‌سازی صداوسیمایی‌ها علیه تراکتور بود.

رابطه بین هواداران دو تیم پرسپولیس و تراکتور به اندازه کافی تیره و تار هست و بهتر است گزارشگران به‌عنوان چشم و گوش جامعه به‌دنبال تلطیف این فضا باشند. اما متاسفانه کارمندان صدا و سیما با سخنان نسنجیده، آتش بیار معرکه شده‌اند. به لطف این آقایان که هر کدام به‌دنبال محبوبیت بین هواداران این دو تیم پرطرفدار هستند، بار دیگر فضای آلوده و مسموم در فوتبال ایران به‌وجود آمده است.

انتظار می‌رود صداوسیما با تصمیمی قاطع، با این افراد برخورد کند تا دیگر فوتبال ایران شاهد چنین کری‌های مسخره‌ای از سوی کارمندان رسانه ملی نباشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.