رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: با هدف تنظیم بازار ۳۲۰ تن روغن مایع خوراکی طی ماه‌های گذشته در این شهرستان توزیع شده است.

۳۲۰ تن روغن برای تنظیم بازار در سبزوار توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین، علی امیدبخش افزود: از این میزان روغن گیاهی سهمیه خانوار شهرستان سبزوار ۴۵ تن آن در ماه جاری با قیمت مصوب از طریق واحدهای صنفی شهر سبزوار عرضه شده است.

وی اضافه کرد: کمبود روغن مایع به عنوان یکی از اقلام مصرفی در سبد خانوار تا حدودی در سبزوار احساس می شود که تلاش می شود از طریق جذب سهمیه شهرستان و رایزنی با بنکداران و عمده فروشان این مشکل برطرف شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار با اشاره به مشاهده مواردی مبنی بر خرید اجباری کالا در برابر خرید روغن به وسیله برخی سودجویان در این شهر گفت: در مجموع بیشتر مشکل کمبود روغن نباتی در این شهرستان مربوط به برخی واحدهای تولیدی شامل قنادی‌ها وکارگاه‌های کیک و کلوچه است.

امیدبخش افزود: واحد بازرسی و نظارت این اداره به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی از جمله انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارد و با تخلفات احتمالی برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است و از ابتدای سال ۳۴۰ مورد تماس از سوی شهروندان سبزواری با این سامانه برقرار و به شکایات آنان رسیدگی شده است.

۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۲ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.