مدیر مجموعه فرهنگی کهف الحسن (ع) گفت: در طرح به حساب حاج قاسم قبوض آب ، برق و گاز نیازمندان در مناطق کم برخوردار مشهد توسط گردان عماد مغنیه این مجموعه مردمی پرداخت می‌شود.

پرداخت قبوض نیازمندان در مناطق کم برخوردار مشهد

به گزارش قدس آنلاین،حجت‌الاسلام علی محبت شریفی اظهار کرد: طرح «به حساب حاج قاسم» توسط گردان عماد مغنیه مجموعه کهف‌الحسن از تاریخ ۹۹/۹/۹ کلید خورد.

مدیر مجموعه کهف‌الحسن(ع) بیان کرد: با تولید و توزیع۲۸۰ هزار ماسک و توزیع سبد کالا در چند مرحله همراه با پخت چندین هزار غذای گرم در ایام ابتلای مردم عزیزمان به کرونا و طرح تسویه بدهی فقرا در سوپر مارکت‌ها (طرح آقا حساب کردن) به دنبال کار جدید و خلای پنهان دیگری بودیم.

وی با اشاره به اینکه با مشورت دوستان به این نتیجه رسیدیم که در بحث تسویه بدهی قبوض آب، برق و گاز ورود پیدا کنیم، افزود: در چگونگی اجرای آن به این مدل رسیدیم که با لباس حاج قاسم که مظهر مقاومت نیز است به قشر مقاوم جامعه و پایه‌های حاکمیت جمهوری اسلامی سر بزنیم و به صورت حضوری درب منازل‌شان حضور پیدا کرده قبوض صفر کنیم.

محبت شریفی عنوان کرد: این طرح در مناطق مختلف حاشیه شهر مشهد از جمله شهرک شهید رجایی، شهرک عمار، همت‌آباد و رسالت اجرا شده، همچنین، تا سالروز شهادت سردارعزیزمان ادامه دارد.

مدیر مجموعه فرهنگی کهف الحسن (ع) گفت: تاکنون مبلغ ۲۵ میلیون تومان هم هزینه شده و تا سقف ۲۰۰ هزار تومان برای هر خانواده تسویه می‌شود، مگر با تشخیص دوستان نسبت به بعضی موارد خاص به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.