مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در قالب طرح ملی «زندگی به سبک رضوی»، خدمات رایگان مشاوره و روانشناسی را به زوج های جوان ارائه می‌کند.

ارائه خدمات رایگان مشاوره و روانشناسی به نومزدوجین

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه دژبرد، مدیر مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی  ارتقاء سطح آگاهی زوج‌های جوان و استحکام بنیان خانواده را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: این مرکز با همکاری کارشناسان مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به صورت رایگان خدماتی از جمله مشاوره زوج و خانواده، مشاوره بالینی، مشاوره کودک و نوجوان و مشاوره شغلی و تحصیلی را به نو مزدوجین ارائه می‌کند.
وی اظهار کرد: زوج های جوان مشهدی می توانند با مراجعه به دبیرخانه طرح «زندگی به سبک رضوی» خدمات مشاوره و روانشناسی را دریافت کنند.
یادآوری می‌شود؛ مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی با هدف صیانت و اعتلای روز افزون کارکرد خانواده در جهت تحکیم و تعالی آن و با بهره گیری از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و مجموعه نهادها و تشکل های مردمی، از سال ۹۵ اقدام به طراحی و برگزاری مجموعه خدمات آموزشی، مشاوره ای و حمایتی زندگی به سبک رضوی به منظور پاسخگویی به مسائل زوجین در حوزه های مختلف با بهره گیری از تجربیات مشاورین مجرب در حوزه خانواده کرده است به این ترتیب که زوجین جوان با سال اول عقد می توانند از خدمات سه ساله این طرح بهرمند شوند.

انتهای پیام/

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.