۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 731319

بانک مرکزی رژیم صهیونیستی تمام بانک های این رژیم را به حال آماده باش سایبری قرار داده و به آنها درباره وقوع حملاتی الکترونیکی که می‌تواند تمام بانک های اطلاعاتی‌شان را نابود کند ، هشدار داد.

آماده باش حملات سایبری در اسرائیل

قدس آنلاین: روزنامه اقتصادی کالکسیت اعتراف کرد در حالی که بحران شیوع ویروس کرونا برای اولین بار  باعث شد بسیاری از مردم به اجبار از خانه های خود فعالیت کرده و از داخل منازل خود سامانه بانکی خود را فعال کنند ، حملات سایبری به کابوسی برای نهادهای امنیت شبکه تبدیل شده است.

در همین راستا بانک مرکزی رژیم صهیونیستی نیز دستور العمل جدیدی را به تمام بانک ها ابلاغ و از آنها خواست دورکاری کارمندانش در چارچوب این پروتکل ها انجام شود.

این روزنامه عبری زبان در شماره امروز خود خبر داد ، یک هفته بعد از  حمله الکترونیکی به شرکت بیمه شیربیت بانک اسرائیل (بانک مرکزی رژیم صهیونیستی) دستور العملی را به تمام بانک ها و شرکت های کارتهای اعتباری ابلاغ و به آنها دستور داد قواعد امنیت داده ها را در چارچوب فعالیت های دورکاری تدوین کنند.

در این دستور العمل از مدیران تمام بانک ها خواسته شده است تا شکل دورکاری و تماس کارمندانشان را با سیستم بانک مورد ارزیابی قرار داده و دسترسی هر یک از کارمندان را به سرور در محدوده مورد نیازش محدود کنند.

به نوشته کالکاسیت، مدیران بانک ها از وحشت بانک مرکزی متعجب شدند زیرا دستور العمل بانک این بار در ۵ صفحه کامل بود امری که برخی از مسئولین را بر آن داشت تا اعلام کنند بانک مرکزی در واقع به دنبال توقف ارتباط از بیرون با سرویس های بانکی است.‎

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.