۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
کد خبر: 731339

مناطق بسیاری در ایران وجود دارد که با سفر به آنها می توانید آرامش را نصیب خود کنید و به طور حتم کیش یکی از مهم ترین مقاصد توریستی ایران برای کسب آرامش است.

تور کیش؛ تجربه های ناب در فضاهای خاص

به سفر می توان به عنوان یکی از راهکارهای رهایی از دغدغه ها و دل مشغولی های دنیای معاصر نگاه کرد. آرامشی که در سفر به دست می آورید را با هیچ روش دیگری کسب نخواهید کرد. شلوغی جاده های کشور در تعطیلات و ایام دیگر و ازدحام جمعیت در مقاصد گردشگری ایران نشان از آگاهی مردم از مزیت های سفر دارد. به دست آوردن آرامش، کسب تجربه، تجربه لذت و نشاط را می توان از ارمغان های سفر دانست.

کمتر کسی را می توانید ببینید که برنامه ای برای سفر به این جزیره نداشته باشد. این جزیره چه در داخل کشور و چه در خارج کشور توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. رونق صنعت گردشگری ایران تا حد زیادی مدیون این جزیره مرجانی است. با رزرو تور کیش از تهران هدیه ای خوب به خود بدهید.

کیش؛ تجربه های ناب در فضاهای خاص

کیش برای تمام نیازهای جسمی و روحی شما پاسخی خواهد داشت. برای رسیدن به آرامش، هیجان، نشاط و ترس.  این جزیره هر کسی را با هر سلیقه ای راضی خواهد کرد. چه با هدیه کردن آرامشی دلخواه در سواحل زیبایش و چه با تزریق هیجانی فوق تصور در تفریحات مهیج و جذابش. چه با مناظر چشم نواز و دیدنی اش در طلوع و غروب خورشید و چه با معماری های بی نظیر بناهای سنتی اش. چه در بازارهای متنوع و رنگارنگش و چه در هتل های لوکس و مدرنش. شما ناب ترین احساسات را در جزیره مرجانی کیش تجربه خواهید کرد.

عرضه تور کیش از شهرهای مختلف

سفر به کیش در داخل و خارج کشور محبوب و پرطرفدار است. چه در جنوب و چه در شمال، چه در غرب و چه در شرق این جزیره طرفداران خاص خودش را دارد. نه تنها در ایران بلکه در خارج از مرزهای این کشور نیز افراد بسیاری تقاضای برگزاری تور کیش را دارند. همین تقاضای زیاد سبب شده تور کیش از مبادی مختلف کشور توسط سایت ها و آژانس هاس های مختلف عرضه شود. تور کیش از نقاط مختلف ایران چون مشهد، تهران، تبریز، اصفهان و ساری عرضه می شود. شما ساکن هر شهر ایران که باشید می توانید سفر با این تور را امتحان کنید. تور کیش از اصفهان از جمله تورهای محبوب داخلی است.

جاذبه های کیش؛ همه را راضی خواهد کرد

چه هدفی بیش از همه شما را به سفر به جزیره کیش برانگیخته است؟ می خواهید در بناهای به جامانده از نیاکان خود به ایران کهن بیندیشید؟ یا خواستار حال و هوایی متفاوت در فضایی خاص هستید؟ علاقه به تفریحات مهیج کیش شما را راهی سفر کرده است؟ یا دوست دارید عکس های خود را در مناظر چشم نواز جزیره استوری کنید؟ هوس کرده اید روی ماسه های نرم سواحل قدم بزنید؟ یا  طلوع و غروب خورشید را در پشت کشتی یونانی نظاره کنید؟ قدیمی ترین جزیره ی خلیج فارس تمامی علاقه مندان به این تجربه ها را به خواسته ی خود خواهد رساند. 

ترس و هیجان؛ در تفریحات تور کیش از تهران

هیجان یکی از مهم ترین احساساتی است که رسیدن به آن مسافران را به کیش می کشاند. پیمودن کیلومترها مسافت برای رسیدن به این حس اصلی ترین انگیزه ی بسیاری از مهمانان این جزیره ی دوست داشتنی است. اوج هیجان جزیره را می توانید در تفریحات به ویژه تفریحات آبی کیش جستجو کرد. با توجه به موقعیت مکانی جزیره ی کیش این شهر دارای تفریحات دریایی متنوعی است. حس نابی که در این تفریحات نصیب شما می شود احتمال امتحان دوباره ی آن را بسیار بالا می برد. در زیر آب های زلال خلیج فارس غواصی می کنید، با تهیه بلیط فلای بورد تعلیق بین زمین و آسمان را تجربه می کنید، و با شاتل سواری روی سطح آب با سرعت کشیده می شوید. رزرو تور کیش از مشهد امکان دسترسی به تمام این تفریحات را برای شما فراهم می کند.

در تور کیش چقدر هزینه می کنید؟

بخشی از پاسخ این سوال در دستان خود شماست. زیرا انتخاب های شما در قیمت تور تأثیر گذار خواهد بود. شما چه زمانی را برای سفر خود انتخاب می کنید و تور کیش را در کدام هتل  رزرو می کنید؟ پاسخ به این دو سوال می تواند هزینه های شما را مشخص کند. ایرلاین، تعهدات و خدمات تور کیش و انتخاب شما بین سفر هوایی یا زمینی نیز از عوامل تأثیر گذار در هزینه ای است که برای تور می پردازید. لیست قیمت تور کیش در همین صفحه برای شما قابل مشاهده است. به هر حال اگر می خواهید سفر به صرفه ای داشته باشید بهترین روش رزرو تور کیش است.

تور کیش ارزان قیمت

همه سفر ارزان را دوست دارند. سفر ارزان به کیش از راه های گوناگونی به دست می آید. رزرو تور ارزان قیمت کیش یکی از این راه هاست. قیمت تور می تواند تحت متغیرهای مختلف متفاوت باشد.  این متغیرها گاه به نفع ارزان شدن قیمت تور است. اگر چه در این تورها هتل اقامتی شما پنج ستاره نیست ولی این به معنای اقامتی بی کیفیت نیز نمی تواند باشد. هتل های کیش عموماً دارای بهترین و مجهزترین امکانات رفاهی هستند. برای کسانی که به دنبال تور ارزان قیمت هستند انتخاب هتل های دو یا سه ستاره پیشنهاد می شود.

تور کیش لحظه آخری

اگر می خواهید سفری ارزان و به صرفه داشته باشید و در عین حال از کیفیت سفر شما کاسته نشود بهترین راه رزرو تور لحظه آخری کیش است. این تورها زمانی عرضه می شود که ظرفیت تور تا نزدیک ترین لحظات پرواز تکمیل نشده باشد. با پر نشدن ظرفیت، قیمت تور کاهش پیدا می کند و مسافران آن را با قیمت پایین تر رزرو می کنند. البته این تور دارای معایبی است که بهتر است از آن آگاه باشید. فرصت کم شما برای آماده شدن یکی از این معایب است. همین طور ساعت پرواز این تورها ممکن است خیلی به مذاقتان خوش نیاید. نکته ی آخر اینکه تور لحظه آخری کیش تفاوتی با تورهای معمولی ندارد. پس با خیال راحت تور کیش از اصفهان را در لحظات آخر رزرو کنید. 

سفری آسوده با رزرو تور کیش

قصد سفر دارید و مقصد نیز مشخص شده است. نوبت به این می رسد که برای شیوه ی سفر تصمیم بگیرید. شما از آن دست افرادی هستید که دوست دارند خودشان برنامه های سفرشان را بچینند و همه مسئولیت ها را خودشان بر عهده بگیرند؟ در این صورت حتماً از جاذبه ها، هتل ها، سواحل و تفریحات جزیره اطلاع کسب کنید. زیرا جاذبه های کیش زیاد است و شما باید بهترین ها را برگزینید. اما اگر چندان وقتی برای این کارها ندارید می توانید همه چیز را به کارشناسان با تجربه ی تور کیش بسپارید. فقط کافی است مبدأ و زمان مورد نظر شما برای سفر مشخص باشد.آنگاه می توانید تور کیش متناسب با خود را انتخاب و رزرو نمایید. 

در کیش مهمان کدام هتل ها هستید؟

در تور کیش اقامت در هتل های مختلفی برای مسافران تدارک دیده شده است. در لیست این هتل ها هم می توانید هتل های لوکس و پنج ستاره را ببینید و هم هتل های دو یا سه ستاره با کیفیتی پایین تر. در هر صورت اغلب هتل های کیش امکان اقامتی راحت را برای مهمانانشان فراهم کرده اند. اگر مشکلی با هزینه ی تور ندارید، تور کیش هتل ترنج را امتحان کنید. در این تور قیمت بالایی پرداخت می کنید اما جاذبه هایی که در این هتل در انتظار شماست به قیمتش می ارزد. این هتل با طرحی بته جقه آب های خلیج را مزین کرده است. ترنج دارای دو فاز دریایی و ساحلی است که امکان اقامت روی دریا و کنار ساحل را فراهم می کند.

در رزو تور کیش زمان را شما انتخاب می کنید

زمان سفر در اختیار خود شماست. ما فقط شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین زمان را برای رزرو تور کیش انتخاب کنید. این شما هستید که تصمیم نهایی را می گیرید. برای رزر تور کیش بیش از هر چیز دیگر باید از شرایط آب و هوایی این جزیره در فصل های گوناگون آگاهی داشته باشید.

در فصل بهار هوای جزیره فوق العاده است. آب و هوایی ملایم و معتدل که از گرما و رطوبت چندان نشانی ندارد در بهار جزیره منتظر شماست.  تابستان فصل جشنواره ها و قرعه کشی های مختلف است که علاقه مندان بسیاری دارد. اما هوای شرجی و پر رطوبت و گرم این فصل برای بسیاری از افراد غیر قابل تحمل است. پاییز فصل باران های گاه و بیگاه است. اوایل این فصل هنوز از هوای گرم تابستان نشانه هایی در خود دارد. زمستان کیش را بارانی خواهید دید. اسفند جزیره یکی از بهترین زمان ها برای رزرو تور کیش است.

رزرو تور کیش؛ زمینی یا هوایی

رزرو تور کیش را هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی می توانید انجام دهید. البته اینکه از کدام مبدأ سفر خود را آغاز می کنید و چقدر هزینه می کنید در نوع سفر شما مؤثر است. اگر مسیر شما دور است بهتر است سفر هوایی را انتخاب کنید. با تور هوایی علاوه بر اینکه زمان کوتاه تری را در مسیر هستید، امکانات بیشتری نیز در اختیار خواهید داشت.

خدمات تور کیش برای رزرو کنندگان

هنگامی که تور کیش را رزرو می کنید عموماً رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت بر عهده ی تور است. پیش از رزرو تور کیش حتماً تعهدات و خدمات تور را چک کنید و سپس برای رزرو اقدام کنید. ترانسفر رایگان استقبال فرودگاهی نیز از خدمات تور کیش است.  همچنین تور کیش از برخی مبادی دارای مبلغی به عنوان هدیه برای تفریحات جزیره است. در تور کیش از شیراز این هدیه را دریافت خواهید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان امیری ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    2 0
    مطلب جالب و مفیدی بود . ممنون از شما
  • علی واسقی ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    0 0
    مطلب خوبی بود. من یه بار تور کیش رزرو کردم بخاطر پشتیبانی و قیمت خوبشون راضی ام.
  • علی واسقی ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    0 0
    خیلی ممنون مطلب خوبی بود. من یه بار تور کیش رزرو کردم و بخاطر پشتیبانی و قیمت مناسب بنظرم ارزش رزرو کردن رو داره.
  • امین ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    1 0
    بنظرم آدم حداقل یه بارم که شده باید به کیش سفر کنه تا معنی زندگی رو بفهمه
  • محمد ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    0 0
    قبل سفر حتما به درد میخوره
  • متین ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    0 0
    خیلی مطالب خوب و مفیدی بود
  • Adel ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    0 0
    اگه به طبیعت علاقه دارین مشهد یکی از بهترین جاها برای طبیعت گردیه
  • Adel ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    0 0
    اگه به طبیعت علاقه دارین مشهد یکی از بهترین شهر ها برای طبیعت گردیه . البته کیش هم خوبه ها ولی مشهد واقعا بهتره
  • فاطمه ثابتی ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    0 0
    مطلب خوبی بود. کیش یکی از بهترین جاهاییه که رفتم . توصیه میکنم حتما برید
  • سمیرا صائب ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    0 0
    خیلی خوب راجع به کیش توضیح داده شده . تور کیش از تهران قیمت های عجیبی داره این روزها ولی خب چاره ای نیست ، اگر اهل سفر باشی باید بپردازی این مبالغ رو . من قصد خرید از سفرآس24 رو دارم امیدوارم پشتیبانی خوبی داشته باشن . البته یکی از دوستانم ازشون خرید کرده بود راضی بود