دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی از برگزاری این نمایشگاه به صورت مجازی همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی مجازی برگزاری می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سید ایمان شریعتی گفت: با تصویب ستاد برگزاری هفته پژوهش استان، این نمایشگاه برای اولین بار به صورت مجازی و در قالب وبسایت با حضور سازمان‌های مختلف و مجموعه‌های دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این قالب شرکت‌کنندگان در نمایشگاه نسبت به ارائه دستاوردها، برنامه‌ها و اقدامات یکسال گذشته و اعلام اخبار و محتوای جدید در حوزه کاری خود می‌نمایند.

دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی ادامه داد: مدت این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۹ آذر ماه جاری است و مراسم افتتاح نیز به صورت ویدئو کنفرانس به همراه رونمایی از آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان خواهد بود.

وی گفت: مراسم پایانی این نمایشگاه نیز به صورت مجازی و با تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان خواهد بود.

شریعتی افزود: امسال در کنار نمایشگاه و برگزاری آن با هدف رونق بهتر و تعاملات بیشتر، بستر تالارهای گفت و گو به همراه برگزاری وبینارهای تخصصی در فضای مجازی پیش‌بینی شده و تا کنون با استقبال علاقه‌مندان، متخصصان و اساتید در این زمینه روبرو بوده و بیش از ۵۰ درخواست نیز دریافت شده است.

وی ادامه داد: در هفته پژوهش با حضور مخاطبان و بازدیدکنندگان مجازی ضمن امکان بازدید از غرفه‌ها و دستاوردها، شرکت در تالارهای گفتگو و وبینارهای تخصصی با حضور مدرسان و اساتید برای عموم علاقه‌مندان امکان‌پذیر خواهد بود.

هفته پژوهش امسال از ۲۲ تا ۲۸ آذر ماه است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.