معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: شهر جدید گلبهار ظرفیت مناسبی برای تامین مسکن کلانشهر مشهد به شمار می‌رود.

گلبهار ظرفیت مناسبی برای تامین مسکن کلانشهر مشهد فراهم کرده است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از استانداری خراسان رضوی ، سید کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه‌ای مشترک با مدیرعامل و هیئت مدیره شهر جدید گلبهار، اظهار کرد: یکی از راهکارهای تامین مسکن در اطراف کلان شهرها، ایجاد شهر جدید توسط شرکت عمران شهرهای جدید وزارت راه و شهرسازی است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی شهر جدید گلبهار را ظرفیتی مناسب برای تامین مسکن اقشار مختلف اعلام کرد و افزود: خوشبختانه با اقدامات انجام شده، این شهر جدید از خدمات نسبتاً مناسبی برخوردار بوده و جاذبه لازم برای اسکان جمعیت را دارد.
وی در بخشی از صحبت‌های خود تقویت و تامین سرانه‌های لازم روبنایی و حمل و نقل عمومی و ارتباط ریلی بین شهر جدید گلبهار و مشهد را در افزایش مناسبات فرهنگی و اجتماعی این دو شهر و جذب جمعیت، بسیار موثر دانست.
میرجعفریان به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در بسیاری از پروژه‌ها اشاره و تصریح کرد: هماهنگی با دستگاه‌های تامین کننده خدمات زیربنایی در نقاط توسعه‌ای این شهر، باید به موقع انجام شود تا همزمان با بارگذاری این مناطق، تامین خدمات زیربنایی نیز در دستور کار قرار گیرد و در این زمینه باید جلسه‌ای با دستگاه‌های متولی برگزار شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در پایان ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده، خواستار تسریع در برگزاری جلسات مورد نیاز با دستگاه‌های متولی تامین خدمات شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.