رییس سازمان هواپیمایی کشوری در پی برخی تبلیغات در فضای مجازی درباره تورهای ویژه تزریق واکسن کرونا اعلام کرد: تبلیغات این تورها کذب و غیر واقعی است و نباید از نام شرکت های هواپیمایی در آن ها سوء استفاده شود.

رییس سازمان هواپیمایی: تور واکسن کرونا کذب است

به گزارش قدس آنلاین، پس از از اعلام خبر تزریق نخستین واکسن کرونا در انگلستان برخی از تورهای تفریحی تبلیغات‌شان را به این خبر به گونه ای مرتبط کرده اند چرا که در تصاویر منتشر شده از تورهای شان قید کردند که مسافران می توانند در این تورهای هوایی واکسن کرونا را نیز تزریق کنند و به همین سبب قیمت‌های خود را تا بیش از ۱۵ میلیون تومان برای سفرهایی مانند ترکیه افزایش داده‌اند.

تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در این باره به ایسنا گفت: تبلیغات تزریق واکسن کرونا در برخی از تورهای تفریحی کذب محض و دروغ است چراکه آن‌ها می‌خواهند از مردم سوء استفاده کنند.

وی افزود: باید جلوی این تقلب‌ها و تبلیغات غیر واقعی را گرفت و از سوی دیگر برخی از تورها با ذکر نام و استفاده از اعتبار شرکت‌های هواپیمایی اقدام به این تبلیغات کردند و مسلما پیگیری‌های لازم برای جلوگیری از این آن را انجام خواهیم داد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: به شرکت‌های هواپیمایی هشدار می‌دهیم که اجازه ندهند از نام آن‌ها در این تبلیغات سو استفاده کنند. در همین راستا پیگیری‌های لازم برای برخورد با ارائه دهندگان این تبلیغات در دستور کار قرار می‌دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.