مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۴۰ پرستار شرکتی با هدف ارائه خدمات مناسب به بیماران کرونایی در این شهر مشغول کار شدند.

۲۴۰ پرستار جدید در مشهد به کار گرفته شدند

به گزارش قدس آنلاین، مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گزارش داد: این اقدام با مجوز قرارگاه مبارزه با کرونا در این دانشگاه و به منظور ارائه خدمات مناسب به بیماران کرونایی با توجه به سرد شدن هوا و احتمال عود بیماریهای تنفسی و کرونا انجام شده است.
دکتر امیررضا صالح مقدم افزود: اولویت در تقسیم بندی نیروها با بیمارستانهای مرجع کرونایی است، علاوه بر آن با توجه به محدود شدن عمل های جراحی الکتیو، کارکنان اتاق عمل به بخش های کرونا ارجاع داده می شوند.
وی ادامه داد: همچنین پرستاران در زمان عود بیماری از بیمارستانهای پاک به بیمارستانهای مرجع کرونا اعزام می شوند تا در همه حال نیروی کار تازه نفس مشغول خدمت به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ باشد.

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: امکان تمدید طرح خدمات قانونی پرستاری نیز فراهم شده و هر پرستار برای بار دوم می تواند طرح خود را در دانشگاه بگذارند و به بیماران خدمت کند.
وی افزود: اگر در حین ارائه خدمت کادر درمان مبتلا به بیماری کووید ۱۹ شوند تمام فرآیند تشخیصی و درمانی از قبیل سی.تی.اسکن ریه، آزمایشات تشخیصی، بستری و خرید دارو برای هر پزشک و پرستار به صورت رایگان انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.