یزد - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با توجه به آب گرفتگی شدید درروستای فیروز اباد ابرکوه حدود ۳۰ منزل غیر قابل سکونت شدند و ۵۰ خانوار نیز خسارت دیدند و تعداد ۱۰۰ رأس دام سبک نیز بر اثر سیل و آب گرفتگی تلف شدند.

۱۰۰ رأس دام سبک بر اثر سیل و آب گرفتگی  در ابرکوه تلف شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید مهدی حسینی در خصوص وضعیت کمک رسانی به سیل زدگان روستای فیروزآباد ابرکوه گفت: ۳۵ نیروی هلال احمر در روستای فیروزآباد ابرکوه به کار امدادرسانی به سیل‌زدگان پرداختند و ۱۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته میان آسیب دیدگان سیل توزیع شده است .

وی افزود : با توجه به آب گرفتگی و ورود روان آب در شهر ابرکوه به خصوص روستای فیروز آباد که آبگرفتگی شدیدتری وجود داشت نیروهای هلال احمر اقدام به کمک رسانی‌های اولیه و همچنین تخلیه آب از منازل کردند و نهایتا آب کشی از منازل به پایان رسید.

حسینی تصریح کرد: ۳۵ نیروی امداد و نجات هلال احمر در روستای فیروزآباد ابرکوه و در مجموع ۷۴ نیروی هلال احمر در سراسر استان در بارش اخیربه کار امدادرسانی پرداختند.

معاون جمعیت هلال احمراستان با بیان اینکه کار اسکان اضطراری خانوارهای خسارت دیده انجام شده افزود: ۱۰۰ بسته سبد غذایی ۷۲ ساعته، ۳۰۰ تخته پتو، ۵۰۰ ست ظروف، ۵۰ تخته موکت،  ۵۰ قطعه نایلون بین ۵۰ خانواری که بر اثر سیل دچار آسیب شدند توزیع شده و کمک رسانی هلال احمر تا زمانی که نیاز باشد ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.