سخنگوی وزارت امور خارجه با تبریک سومین‌سالگرد پیروزی دولت و ملت عراق بر گروه ترویستی داعش، این پیروزی را نتیجه اراده راسخ و مجاهدت یکپارچه دولت، ملت و تمامی نیروهای های نظامی و امنیتی عراق با الهام از مرجعیت دینی این کشور حضرت آیت الله سیستانی علیه تروریسم فراگیر دانست.

سخنگوی وزارت خارجه سالگرد پیروزی دولت و ملت عراق بر داعش را تبریک گفت

به گزارش قدس آنلاین، سعید خطیب زاده با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از عراق برای غلبه بر تروریسم داعشی افزود: دولت و ملت ایران همواره در کنار دولت و ملت عراق بوده و از هرگونه مساعدتی برای یکپارچگی، امنیت، ثبات، استقرار، توسعه و آبادانی عراق دریغ نخواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ما شاهدیم که چگونه خون شهدای دو کشور در این مبارزه مقدس با هم عجین شد و همراهی و همدلی دو دولت در حادثه ترور شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به عنوان سرداران مبارزه با تروریسم و افراط گرایی به اوج خود رسید.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: اگرچه نیروی نظامی داعش شکست خورد اما همچنان تفکرات تکفیری، ضد بشری، تروریستی و حمایت های پیدا و نهان منطقهای و فرامنطقه ای از آن ادامه داشته و لازم است جامعه جهانی در برابر شیوع فکری و قدرت گیری مجدد این جریان هشیار باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.