سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی ما مقابل ذوب آهن مانند دیدارهای قبلی است و برای برد به میدان می‌رویم.

گل محمدی: توقع کمک نداریم؛ هر تیمی جای پرسپولیس بود از هم می‌پاشید/درباره آل‌کثیر ناامید نیستیم

قدس آنلاین؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی پیش رو برای ما مانند دیدارهایی که قبلا انجام دادیم و برای بردن به زمین رفتیم است و برای کسب سه امتیاز و گرفتن امتیاز کامل می رویم. شرایط خوبی داریم و بچه‌ها تمرینات خوبی داشه اند. از لحاظ روحی و روانی هم آماده هستیم.

وی افزود: مقابل تیمی بازی داریم که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. بازیکنان فنی و تکنیکی خوبی دارد و سرعت تیمی‌اش هم خوب است. امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم و با انجام دادن یک بازی خوب از موفقیت های خود استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: باید در فاز حمله قوی باشیم. تمرینات خوبی را هم بر اساس تاکتیک تیمی پرسپولیس و نقاط ضعف حریف طراحی کرده‌ایم و امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه  به شرایط کرونایی در تیم ذوب‌آهن نگران دیدار با این تیم نیست، عنوان کرد:‌ خوشبختانه ایفمارک دو تست از تیم ذوب‌آهن گرفته و فکر می‌کنم نتیجه تست‌ها را اعلام می‌کنند. نفراتی که قرار است در دیدار مقابل پرسپولیس نباشند مشخص می شوند و نفراتی هم که تست‌شان منفی است، مقابل تیم ما بازی می‌کنند. نگرانی ای برای این موضوع وجود ندارد. باید از ایفمارک و سازمان لیگ که حساسیت خوبی برای برگزاری سالم و بدون دغدغه این دیدار داشتند تشکر کنم.

وی درباره اینکه با توجه به اعتراض باشگاه ذوب‌آهن به داوری دیدارهای قبلی‌اش نگران قضاوت بازی فردا نیست،‌گفت: در طول فصل امکان دارد هر تیمی از داوری نفع ببرد یا اینکه قضاوت داوران به ضررش باشد. این ذات و بخشی از فوتبال است و نمی‌توان کاری هم کرد. اینکه ادعای باشگاه ذوب‌آهن بخواهد روی تصمیم‌های داور بازی فردا تأثیرگذار باشد، داوری کل کشور را زیر سوال خواهد برد و فکر نمی‌کنم هیچ یک از قاضیان ما بخواهند با این پیش‌زمینه از این موضوع تأثیر منفی ببینند. روی هیچ داوری چنین بحثی تأثیرگذار نخواهد بود و فکر می‌کنم داور باید تمرکز دوندگی و آمادگی بدنی خوبی داشته باشد تا از این لحاظ مشکلی ایجاد نشود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه با توجه به ادعای برخی‌ها مبنی بر اینکه قهرمانی پرسپولیس در آسیا یک موفقیت ملی محسوب می‌شود، تاکنون چه کمک‌هایی به این تیم شده گفت:‌ بیشتر همکاری‌های صورت گرفته از طرف خود باشگاه و تلاش‌های مدیریت بوده است. از هیچ باشگاهی توقع کمک نداریم. همانگونه که تیم نساجی چنین کاری انجام نداد. گلایه‌ای از این تیم نداریم و فکر می‌کنم با توجه به مشکلات زیادی که پس از صعود ما به فینال آسیا به وجود آمد، هر تیمی جای پرسپولیس و بازیکنانش بود از هم می‌پاشید و به مشکلات خیلی بزرگ‌تری برمی‌خورد.

گل‌محمدی ادامه داد: همه ما پای کار ایستادیم، مبارزه و تحمل کردیم و از پس تمام سختی‌ها و مشکلات برآمدیم. خدا را شکر تیم را به ثبات رساندیم. از هر طرفی فکر کنید ضربه دیدیم. از سوی مدیریت قبلی، امکانات و هر جایی که تصور کنید ضربه خوردیم و تحت فشار قرار گرفتیم. متأسفانه دوران سخت و بدی را پشت سر گذاشتیم اما سربلند بیرون آمدیم.

وی تصریح کرد: با حل شدن این مشکلات امیدوارم بتوانیم به خواسته و هدف بزرگ خود که قهرمانی آسیا است دست یابیم. برای رسیدن به قهرمانی تمام تلاش  و تمرکز خود را به کار می‌گیریم تا در دیدار فینال هم موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه ترجیح می‌دهد تیمش در دیدار نهایی به مصاف اولسان کره برود یا ویسل‌کوبه ژاپن گفت: هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه کردند و با شایستگی به این مرحله رسیدند. هر تیمی مقابل پرسپولیس قرار بگیرد، برتر و قوی است و باید با قوی‌ترین تیم شرق آسیا بازی کنیم. تفاوتی ندارد کدام تیم باشد و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشد.

گل‌محمدی درباره دلیل کم گل بودن رقابت‌های لیگ برتر توضیح داد: این سوال خوبی است و دوست دارم درباره اش صحبتی داشته باشم. در یکی دو سال اخیر تیم‌های ما از لحاظ امکانات به ویژه زمین تمرین و بازی دچار مشکل شده‌اند. بیشتر زمین‌های مسابقات وضعیت خراب و بدی دارد و با مشکل روبه‌رو است. در این یکی دو سال به جای اینکه زمین‌ها بهتر شود بدتر شده است. 

وی افزود: ضمن اینکه بحث توپ‌ها را هم داریم. دو سال قبل از توپ‌های دربی استار استفاده می‌شد که همه راضی بودند اما هیچکس از توپ‌های ورژن جدید این برند راضی نیست. با این وجود امسال هم بدون هیچگونه تغییر از همان ورژن‌ها استفاده شد. می‌دانم بحث تحریم و مشکلاتی از این قبیل وجود دارد اما باید نسبت به کیفیت توپ و زمین‌ها توجه بیشتری شود زیرا به تبعیت از آنها کیفیت مسابقات هم پایین می‌آید. مسابقات به همین دلیل کم گل می‌شود و کم گل زدن به همین امکاناتی است که وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره فشردگی بازی های این تیم پس از برگزاری دیدار لیگ قهرمانان آسیا گفت: کارمان سخت می‌شود اما مجبوریم این شرایط را تحمل کنیم. باید برنامه‌ریزی به شکلی باشد تا فشار آنچنانی به بازیکنان ما وارد نشود و با فشردگی معقول و متعادل مسابقات خود را پشت سر بگذاریم.

گل‌محمدی درباره احتمال جدایی بشار رسن پس از دیدار نهایی لیگ قهرمانان اظهار داشت: صحبت درباره بشار زیاد است اما ترجیح می‌دهم قبل از فینال درباره این موضوع چیزی نگویم. پس از برگزاری آن مسابقه حرف‌های زیادی برای زدن دارم.

وی درباره میزان امیدواری اش به بخشش آل‌کثیر توضیح داد: نمی‌دانم زیرا اطلاعات دقیقی نسبت به پیگیری‌های این پرونده ندارم. تا جایی که می‌دانم شانس ما برای بخشش آل‌کثیر زیاد نیست. البته خیلی دوست داریم اتفاق خوب رخ بدهد اما با توجه به اتفاقاتی که به تازگی افتاده در بحث‌های حقوقی شانس کمی داریم. ناامید نیستیم و امیدواریم اتفاق خوبی رخ بدهد. بخشش آل‌کثیر از لحاظ روحی و روانی به تیم ما کمک می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره درخشش علیرضا بیرانوند در بازی شب گذشته تیم‌های رویال آنتورپ بلژیک و تاتنهام گفت:‌ بازی علیرضا را دیدم و خیلی خوشحال هستم که وی این نمایش خوب را داشت. شاید لیاقت بیرانوند بیش از این‌ها باشد. توپ‌های زیادی گرفت و روی دو گلی که خورد مقصر نبود. ستاره زمین بود و برای علیرضا آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.