فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد گفت: جهادگران بسیجی این ناحیه با کمک خیران امسال ۱۱ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان گنبدکاووس در استان گلستان احداث کردند.

سپاه تایباد ۱۱ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان گنبد کاووس ساخت

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار ابراهیم بیدل افزود: از ابتدای امسال تاکنون پنج واحد مسکونی برای مددجویان این نهادهای حمایتی با اعتباری افزون بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان تایباد ساخته شده است.

وی با بیان این که گروههای بسیج سازندگی و محرومیت زدایی در تعمیر واحدهای مسکونی نیازمندان هم مشارکت دارند ادامه داد: از ابتدای امسال ۳۴ واحد مسکونی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و نیازمندان در این شهرستان تعمیر و مرمت شده که برای آنها یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال هزینه شده است.

او اضافه کرد: علاوه بر اینها بسیجیان جهادگر برای اتمام ساخت سه واحد مسکونی با کمیته امداد امام خمینی(ره) تایباد همکاری کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد گفت: ادارات و دستگاههای متولی نیز در صدور پروانه ساخت و امتیاز انشعابات آب، برق و گاز واحدهای مسکونی یادشده همکاری بسیار خوبی انجام داده‌اند.

بیدل افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰۰ سری جهیزیه با کالاهای ۱۰۰ درصد ایرانی در بین زوجهای جوان شیعه و اهل سنت این شهرستان توزیع شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ سبد غذایی در بین خانواده های نیازمند شیعه و اهل سنت این شهرستان توزیع و در سال تحصیلی جاری بیش از سه هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان محروم این شهرستان اهدا شده است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.