فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش و پیگیری مأموران کلانتری کاظم‌آباد مشهد یک باند حرفه‌ای گوشی قاپی و توزیع مواد افیونی در بلوار توس این شهر متلاشی شد.

گوشی‌های سرقتی سرنخی برای انهدام باند حرفه‌ای توزیع مواد افیونی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ عباس صارمی‌ساداتی اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره گوشی قاپی در محدوده بلوار توس موضوع در دستور کار تیمی از مأموران کلانتری کاظم‌آباد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری کاظم‌آباد با بررسی اظهارات مالباخته و تحقیقات میدانی یکی از سارقان را شناسایی و به‌صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی بیان داشت: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از شناسایی مخفیگاه متهم در خیابان" گلریز" و به دست آوردن ادله و مستندات کافی با هماهنگی قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری متهم و همدستش در بازرسی از یک کوله‌پشتی ۷ دستگاه تلفن همراه هوشمند کشف کردند.

صارمی‌ساداتی ادامه داد: متهمان ۲۵ و ۴۲ساله پس از انتقال به کلانتری در مواجهه با مستندات کشف‌شده و ادله پلیسی به ۸ فقره سرقت تلفن‌های همراه با همدستی فردی ۳۷ ساله اعتراف کردند.

وی بیان کرد: در ادامه این عملیات مخفیگاه همدست متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقدار ۱۴۷ گرم مواد مخدر صنعتی بسته‌بندی‌شده به همراه تعداد زیادی پِک پلاستیکی و ۳ دستگاه ترازوی دیجیتالی، یک دستگاه جوش لیزری، ۸ عدد لوله فاضلاب طرح اگو به همراه تعداد زیادی لوازم بنایی سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به توقیف یک دستگاه سواری پراید از اعضای این باند خاطر نشان کرد: در این رابطه یک مال‌خر نیز دستگیر و به همراه سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.