۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 731659

مهدی قایدی پس از بازی با صنعت نفت آبادان با مصدومیتی سخت مواجه شد. او درحالی از میدان بازی بیرون رفت که روی برانکارد نشسته بود و اشک می‌ریخت.

شاید به « شهر خودرو»  برسم

همین تصویر کافی بود تا نگرانی‌ها بابت وضعیت بهترین بازیکن استقلال به نقطه اوج برسد. مهدی اما با روحیه مضاعف به تمرینات استقلال بازگشته و تلاش دارد خودش را به بازی با شهر خودرو برساند.

روزی که مصدوم شدی هواداران استقلال به شدت نگرانت شدند.

می‌دانم. آن‌ها لطف دارند. خودم هم نگران بودم. مصدومیت درست از نقطه‌ای بود که قبلاً مصدوم شده بودم. شرایط سختی برای من ایجاد شد. خیلی نگران بودم اما بعد از اینکه از پایم عکس گرفتم مشخص شد که مشکل حادی وجود ندارد.

از چه زمان به تمرینات گروهی اضافه می‌شوی؟

قرار است (دیروز) تمرینات نرم را انجام دهم. باید نرم دوی کنم و زیاد فشار نیاورم. اما در تمرینات گروهی شرکت می‌کنم. اگر مشکل خاصی درمیان نباشد دربازی با شهرخودرو برای استقلال بازی می‌کنم. امیدوارم به این بازی بزرگ برسم و بتوانم به استقلال کمک کنم.

آن روز درگل استقلال نقش مهمی داشتی.

همیشه سعی کردم برای تیمم مفید باشم. همیشه تلاش کردم بهترین بازی‌ها را انجام بدهم. آن روز هم همین بود. من خیلی سعی کردم بیشتر از آن موقعیتی که ایجاد شد برای دیگر بازیکنان ایجاد کنم اما نشد.

-خودت هم هنوز پایت به گلزنی باز نشده است.

چه اهمیتی دارد من گل بزنم یا دیگران. مهم این است که تیم دارد می‌برد. مهم پیروزی های استقلال است نه گلزنی‌های من. همین که درگلزنی‌ها نقش داشته باشم و برای دیگر بازیکنان این موقعیت‌ها پدید آید کافی است. به امید روزهای بهتر می‌جنگیم.

فقدان بازیکنی همچون دیاباته در بازی تو تأثیر گذاشته؟

ما یک تیم کامل هستیم. به هرحال هر بازیکنی نباشد تیم لطمه می‌بیند اما این طور هم نیست که وقتی یک بازیکن نباشد کل کار ما به هم بریزد. استقلال به هیچ کس متکی نیست و همه درتیم یک اندازه نقش دارند. این را من به خودم هم همیشه گفته ام. ما درکنار هم یک تیم کامل هستیم.

امیدی به پیروزی مقابل شهر خودرو هست؟

چرا نباشد؟ ان‌شاءالله با کمک هواداران و اتحادی که در تیم وجود دارد به بردی دیگر می‌رسیم. ما در دو بازی قبل قدری هم بدشانسی آوردیم و مشکلاتی برایمان ایجاد شد. ان‌شاءالله دراین بازی جبران می‌کنیم و دست پر از مشهد به تهران برمی‌گردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.