سامسونگ برنامه GAMEDRIVER را برای بهبود عملکرد گرافیکی راه اندازی می‌کند.

 سامسونگ برای بهبود عملکرد گرافیکی خود دست به کار شد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ اکنون برنامه GameDriver خود را با هدف بهبود عملکرد گرافیکی دستگاه‌های Galaxy منتشر کرده است، این برنامه از ابزار GPU Inspector Google که اوایل سال جاری راه اندازی شده استفاده می کند. برای یادآوری ، برنامه این غول موتور جست‌وجو ارائه پیشنهادهای توسعه دهندگان GPU برای بهبود تجربه بازی است.

برای افرادی که اطلاعی ندارند ، کوالکام با Google همکاری کرد تا درایورهای GPU قابلیت به روز رسانی را به دستگاه‌های مختلف Android با چیپست های سازگار وارد کند. این چیپ ست‌ها شامل اسنپدراگون 765 ، 855 ، 855 و 865 هستند.

با این برنامه جدید ، سامسونگ می‌خواهد بهترین تجربه بازی را با عملکرد بهتر ارائه دهد.

برنامه GameDriver جدید سامسونگ درایورهای GPU قابلیت به روزرسانی را به ارمغان می‌آورد!



درست مثل اکثر ویژگی ها یا برنامه‌های جدید ، سامسونگ این برنامه را فقط با نسل فعلی دستگاه های پرچمدار سازگار کرده است. این لیست شامل Galaxy S20 ، S20 + ، S20 Ultra به همراه Note 20 و Note 20 Ultra است و این برنامه همچنین بر روی Galaxy S20 FE تازه اضافه شده نیز کار می کند. از آنجا که همه این دستگاه ها هم در Exynos با GPU Mali و هم در Snapdragon با GPU Adreno عرضه می شوند ، این برنامه همچنین در دو نسخه ارائه می‌شود.

سامسونگ ممکن است این برنامه را با صف پرچمداران آزمایش کند و به زودی همین ویژگی را برای دستگاه های بیشتری در نمونه کارها خود قرار دهد. علاوه بر این ، برنامه فقط در سه بازی Black Desert ، Call of Duty: Mobile و Fortnite کار می‌کند. با این اوصاف ، سامسونگ قول داد که بازی‌های بیشتری را به لیست اضافه کند و البته مشخص نیست که چه زمانی شاهد پیوستن بازی های جدید به این لیست خواهیم بود.

از طریق برنامه GameDriver ، سامسونگ به روزرسانی درایور سخت افزار و رفع اشکال را در دستگاه ها ارائه می‌دهد، همه این کارها از طریق Play Store انجام می شود بنابراین نیازی به انتشار نسخه سیستم عامل کامل نیست. برای بازی های پشتیبانی شده ، سامسونگ همچنین به روزرسانی های عملکرد و بهبود ثبات را از طریق برنامه ارائه می‌دهد.

هر دو نسخه برنامه GameDriver از طریق Google Play Store قابل بارگیری است.

تعداد کمی از کاربران خلاف این را گزارش کردند!

در حالی که GameDriver ادعا می کند عملکرد گرافیکی دستگاه های Galaxy را بهبود می بخشد ، تعداد کمی از کاربران که این برنامه را بارگیری کرده اند گزارش دیگری داده اند، به نظر می رسد برنامه در حال کاهش عملکرد و راه اندازی مجدد گوشی واقع شده است. اگر واقعاً چنین باشد ، به زودی انتظار داریم سامسونگ یک به روزرسانی پچ جدید را ارائه دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.