گیلان ـ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: دو حافظ گیلانی رتبه‌های برتر چهل‌وسومین دوره مسابقات کشوری قرآن‌کریم را به‌دست آوردند.

۲ حافظ گیلانی رتبه‌های برتر مسابقات کشوری قرآن کریم را از آن خود کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اوقاف گیلان ،محمدمهدی قربانیان با اشاره به مقام آوردن دو حافظ گیلانی در مسابقات کشوری قرآن کریم اظهار داشت: رضا جانی پور از لاهیجان نفر اول رشته حفظ ۲۰ جز و امیدرضا رحیمی از رشت نفر چهارم رشته حفظ کل چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن‌کریم شدند.

قربانیان خاطرنشان کرد: در استان گیلان نیز در بخش آقایان این مسابقات ۱۸ آبان با ضبط تلاوت‌ها در استودیو صداوسیمای مرکز استان و در بخش بانوان ۲۰ آبان به شکل ویدیو کنفرانس ازطریق اینترانت همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور ‌خیریه گیلان با اشاره به اینکه ۷ نفر در بخش برادارن و ۸ نفر در بخش بانوان در این مسابقات شرکت کردند افزود: در بخش برادارن دو نفر در رشته قرائت، یک نفر در بخش ترتیل، یک نفر در رشته حفظ ۲۰ جز، دو نفر در رشته حفظ کل و یک نفر در رشته دعاخوانی مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن شرکت کردند.

قربانیان ادامه داد: از بین نمایندگان گیلانی خواهر حاضر در مسابقات در مسابقات کشوری، هاجر خورشیدی و مژگان نجفی به‌ترتیب موفق به کسب مقام دوم رشته دعاخوانی و رتبه سوم رشته تفسیر مسابقات کشوری شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.