براساس آخرین اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های هواشناسی خراسان رضوی از عصر دیروز (شنبه) تاکنون، مشهد بیشترین بارش باران و برف را در این استان داشته است.

مشهد بیشترین باران و برف را در خراسان رضوی داشت

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی این مدت ۲ میلیمتر باران و سه سانتیمتر برف در مشهد گزارش شده است.
مرتضی اثمری افزود: در هشت شهرستان خراسان رضوی شامل قوچان، فریمان، سرخس، مشهد، تربت‌جام، کلات، بجستان و تایباد باران گزارش شده است.
وی ادامه داد: طبق اطلاعات رسیده علاوه بر مشهد در شهرستان سرخس نیز ۲ سانتیمتر برف روی زمین نشسته است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش برف به صورت پراکنده در مناطق مختلف این استان ادامه دارد و از فردا به تدریج میانگین دمای هوا در استان افزایش می یابد.
وی افزود: شب گذشته بیشتر مناطق استان دمای هوای زیر صفر، هوای سرد و یخبندان را سپری کردند، بطوریکه کمینه دمای هوا در مشهد به هفت درجه زیر صفر رسید و این شرایط برای امشب نیز ادامه دارد.
اثمری ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد صفر درجه سلسیوس پیش بینی شده است که روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به ترتیب به چهار و ۶ درجه سلسیوس می رسد.
درگز با کمینه دمای هوای ۱۳ درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.