گیلان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به عمر بالای برخی از بیمارستان‌ها گفت: بیمارستان‌های پورسینا و رازی رشت بیش ‌از ۵۰ سال قدمت دارند.

بیمارستان‌های «پورسینا» و «رازی» رشت بیش از  ۵۰ سال قدمت دارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی گیلان ، ارسلان سالاری اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان از نظر بسیاری از شاخص‌ها از میانگین کشوری پایین‌تری برخوردار است و استان‌ما در حوزه بهداشت ‌و درمان از نظر فضای فیزیکی و تجهیزات عقب‌ افتادگی‌هایی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وضعیت برخی از بیمارستان‌ها و عمر بالای آنها گفت: برای مثال بیمارستان‌های پورسینا و رازی رشت بیش‌از ۵۰ سال قدمت دارند اما پس از شیوع ویروس کرونا تلاش کردیم که از ظرفیت‌های استانی، ملی و ظرفیت قرارگاه خاتم و همچنین ارتش برای خدمات‌رسانی به مردم بهره بگیریم.

بیان ‌اینکه عدم ارائه خدمات در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی به دلیل عدم پرداخت هزینه‌ها تخلف بوده و اگر مردم این موارد را گزارش دهند حتما پیگیری می‌کنیم خاطرنشان کرد: تخلفات مربوطه را در کمیسیون ماده ۱۱ بررسی کرده و آن را به سازمان‌های ذی‌ربط ارجاع می‌دهیم.

سالاری به برگزاری آزمون برای جذب ۱۰۰ نفر در حوزه بهداشت و درمان استان اشاره و بیان کرد: در بسیاری از ادارات به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی گیلان خدمات ارائه شده مانند پرداخت حق بیمه، سنوات و عیدی به نیروهای حجمی متناسب با کار این افراد نیست و شرایط خوبی ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.