بزرگداشت زنده یاد احمدعلی راغب، خالق موسیقی ماندگارترین ترانه‌ها و سرودهای انقلابی در مجله شبانگاهی «موسیقی و تجسمی» شبکه چهار سیما صورت می گیرد.

  ویژه برنامه «شب های هنر» برای خالق آهنگ های ماندگار انقلابی

قدس آنلاین: به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، «موسیقی و تجسمی» اولین شب از مجموعه شب های هنر شبکه چهار سیما است که یکشنبه شب ها ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود. این برنامه یکشنبه ۲۳ آذرماه در قالب ویژه برنامه به بزرگداشت زنده یاد احمدعلی راغب، خالق موسیقی ماندگارترین ترانه‌ها و سرودهای انقلابی اختصاص یافته است.
در این برنامه رضا مهدوی مجری کارشناس میز موسیقی میزبان سیدمحمد میرزمانی آهنگساز و رهبر ارکستر می شود و با وی در خصوص آثار زنده یاد احمدعلی راغب گفتگو می کند.
احمد علی راغب یکی از آهنگسازان و هنرمندان موسیقی انقلاب که طی دهه‌های اخیر خالق ماندگارترین ترانه‌ها و سرودهای انقلابی است، سه شنبه ۱۸ آذر ماه در سن ۸۶ سالگی پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.
زنده یاد راغب در سال ۱۳۸۲، به دلیل خلق ترانه‌ها و سرودهای ماندگار انقلاب موفق به دریافت مدرک درجه یک هنری معادل دکترا در رشته آهنگسازی شد. این در حالی بود که از این هنرمند در جریان برگزاری بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر نیز قدردانی به عمل آمد.
در میز تجسمی این هفته شب های هنر مسیحا ربیعی مجری کارشناس میزبان محمد سعیدی طراح گرافیک می‌شود و با وی در خصوص آهنگ حروف فارسی گفت‌وگو می‌کند.
مجله «شب های هنر» با اجرای جواد مولانیا محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است و یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هرهفته ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.