یزد - مدیرعامل صندوق پژوهش فناوری استان یزد گفت: این صندوق در ۱۴طرح تاکنون ۱۹۰میلیارد ریال سرمایه گذاری خطر پذیرانجام داده که ۵ مورد از این طرح ها ،با بازگشت موفقیت آمیز۳۰ تا ۳۰۰درصدی سرمایه همراه بوده است .

سرمایه گذاری خطرپذیر ۱۹۰میلیاردی در صندوق پژوهش و فناوری استان  یزد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، محمد سپهر در چهلمین نشست خبری آنلاینی که توسط خانه مطبوعات استان یزد برگزار گردید اظهارداشت: صندوق پژوهش فناوری استان اولین صندوق در حوزه پژوهش است که در اواخر سال ۱۳۸۳ با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰میلیارد ریال تاسیس شد و هم اکنون با سرمایه ۴۰۰میلیاردی ریال دارای ۱۷۷ سهام دار است.

و ی افزود : اعطای تسهیلات ، صدوررضایت نامه و سرمایه گذاری خطر پذیر در حوزه طرح های فناورانه از وظایف این صندوق بوده و از زمان فعالیت این صندوق ۳هزارو۵۰۰فقره تسهیلات به مبلغ  یک هزارو۷۰۰میلیارد ریال به متقاضیان شرکت ها ی فناوری دانش بنیان، غیر دانش بنیان و استارت آپ ها تسهیلات ارائه شده است .

سپهر تصریح کرد: صندوق یزد ازصندوق های پژوهش و فناوری شاخص و مطرح در کشور بوده و تسهیلات مصوب سال گذشته  این صندوق ۷۰میلیارد ریال بوده که حدود ۶۰میلیارد ریال آن پرداخت شده وعلاوه برآن  ۲۰۰ مورد انواع ضمانت نامه های پیمان از طریق بانک های همکار به شرکت ها ی دانش بنیان ارائه کرده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.