کمپرسور دندانپزشکی وظیفه‌ خطیری را در کمک به پزشکان و درمان دهان و دندان به عهده دارند و لذا دقت نظر در خرید آن بسیار اهمیت دارد.

بهترین کمپرسور دندانپزشکی چه ویژگی‌هایی دارد؟

خرید کمپرسور دندانپزشکی برای یک کلینیک معتبر، لازم و ضروری است؛ چرا که کمپرسور دندانپزشکی وظیفه‌ی خطیری را در کمک به پزشکان و درمان دهان و دندان به عهده دارند. دستگاه کمپرسور باد دندانپزشکی ، طراحی خاصی داشته و دارای تجهیزات تصویه کننده هوا است که می‌تواند از انتقال ویروس‌ها و بیماری‌ها به افراد جلوگیری کند. در گذشته بیشتر این دستگاه‌ها با روغن کار می‌کردند، اما امروزه با کمک علم و فناوری نوع جدیدی از انواع کمپرسور باد تولید شده که بدون روغن کار می‌کنند؛ این نوع از کمپرسورها امروزه محبوبیت بسیاری یافته‌اند. بنابراین اگر صاحب یک کلینیک یا مطب دندانپزشکی هستید و مایلید با بهترین کمپرسور دندانپزشکی آشنا شوید، ادامه‌ی مطلب به کمک شما خواهد آمد.

بهترین کمپرسور دندانپزشکی

چرا خرید کمپرسور دندانپزشکی اهمیت دارد؟

همانطور که گفته شد کمپرسورهای دندانپزشکی دارای تجهیزات ضد عفونی کننده هستند و از آنجا که همواره تعداد زیادی از افراد به صورت روزانه به مطب مراجعه می‌کنند؛ امکان ابتلا به انواع بیماری و شیوع ویروس‌ها زیاد خواهد بود. کمپرسور دندانپزشکی با تصویه کردن هوای خروجی مانع انتقال بیماری‌ها میشود. از طرفی با وجود شیوع بیماری‌های همه گیری مثل آنفولانزا و کرونا، عدم وجود کمپرسور دندانپزشکی مناسب در یک کلینیک اشتباه محض بوده و خسارت‌های جبران ناپذیری به بار خواهد آورد.

با انواع مختلف کمپرسور دندانپزشکی آشنا شوید!

جالب است بدانید این دستگاه کاربردی که پزشکان از آن استفاده‌های زیادی می‌کنند، در حال حاضر 4 مدل بسیار پر فروش دارد. انواع کمپرسور مخصوص یونیت عبارت‌ است از:

  • کمپرسور تسمه‌ای دندانپزشکی: اولین نوع از انواع کمپرسور دندانپزشکی دارای تسمه‌ای است که نیروی محرکه را از الکتروموتور دستگاه به سیلندر منقل و در نتیجه دستگاه کار می‌کند.

  • کمپرسور کوبله دندانپزشکی: با حذف تسمه از ساختار کمپرسورها نوع دیگری از آن‌ها با نام کوبله طراحی و تولید شد که سیلندر و الکتروموتور را در یک بخش قرار داده تا نیروی محرکه مسقیم به سیلندر برسد.

  • کمپرسور اویل فری دندانپزشکی: یکی از پر طرفدارترین انواع این دستگاه، کمپرسور اویل فری دندانپزشکی است؛ چراکه این دستگاه کاملاً کوبله شده هستند و بدون روغن به راحتی کار می‌کنند. افزون بر این عملکرد این نوع دستگاه‌ها از سایر انواع بهتر نیز بوده است.

  • کمپرسور یخچالی دندانپزشکی: یکی دیگر از انواع کمپرسور باد دندانپزشکی، مدل یخچالی آن است، اما علیرغم عملکرد بسیار خوب این دستگاه ،به دلیل روغنی بودن این کمپرسور بهتر است که حتما از میکرو فیلتر برای هوای خروجی استفاده شود.

با توجه به توضیحات فوق به وضوح روشن است که کمپرسور مخصوص یونیت در تنوع بالا در بازار موجود است و پزشکان می‌توانند به انتخاب خود آن‌ها را خریداری کنند. اما نکته مهم آن است که از میان موارد بهترین کمپرسور دندانپزشکی مدل اویل فری یا بدون روغن به شمار می‌رود؛ از طرفی توصیه تولیدکنندگان نیز خرید همین مدل دستگاه است.

بهترین کمپرسور دندانپزشکی

کمپرسور مخصوص یونیت چگونه کار می‌کند؟

شاید بتوان گفت کمپرسور باد دندانپزشکی در واقع حکم قلب یک کلینیک را دارد، بنابراین برای همگان مهم است که بدانند این دستگاه کاربردی چگونه کار می‌کند؟! همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، کمپرسورهای باد، هوای فشرده تولید میکنند تا موجب کارکردن هندپیس‌ها شود.هوای فشرده بعد از عبور از انواع فیلترهای تصویه هوا وارد دهان بیمار خواهد شد.

قیمت دستگاه کمپرسور دندانپزشکی چقدر است؟

به طور قطع برای تعیین قیمت دستگاه فاکتورهای مهمی از جمله مدل، شرکت سازنده، کوچک یا بزرگ بودن دستگاه و قدرت موتور در نظر گرفته می‌شود. بنابراین قیمت هر کمپرسور دندانپزشکی به انتخاب مشتری و نیاز او بستگی خواهد داشت، اما صرف نظر از قیمت دستگاه آنچه که از اهمیت بالاتری برخوردار است، ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه کمپرسور خواهد بود.

در هنگام خرید کمپرسور دندانپزشکی به این نکات توجه کنید!

کمپرسور دندانپزشکی که شما برای خرید انتخاب می‌کنید، می‌بایست یک سری ویژگی‌های عمومی را داشته باشد تا بتوان به عملکرد خوب دستگاه اطمینان کرد. بنابراین پیش از خرید دستگاه موارد زیر را حتماً چک نمائید:

  • کم صدا بودن دستگاه:

در هنگام خرید توجه داشته باشید که دستگاهی که خریداری می‌کنید بدون لرزش بوده و در کم صداترین حالت کار کند؛ چراکه هرچه صدا و لرزش کمپرسور دندانپزشکی کم‌تر باشد مراحل درمانی بیماران راحت‌تر طی خواهد شد.

  • کیفیت و استاندارد:

تولید دستگاه می‌بایست بر اساس استانداردهای جهانی صورت بگیرد تا مورد تائید مراجع بالاتر قرار بگیرد، بنابراین دستگاهی را خریداری کنید که استاداردهای لازم را برای کارکردن داشته باشد. بدیهی است که این مسئله به شرکت تولیدی و برند دستگاه کمپرسور باد دندانپزشکی باز می‌گردد.

  • خدمات پس از فروش:

داشتن گارانتی یا ضمانت نامه به همراه خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی‌هایی است که برند انتخابی شما باید داشته باشد. زمانی که تولید کننده دستگاه خود را ضمانت می‌کند، مشتری می‌تواند با خیالی راحت خرید کند. همچنین برای رفع مشکلات غیر قابل پیش بینی دستگاه کمپرسور مخصوص یونیت می‌بایست شرکت تولید کننده برای دستگاه خدمات پس از فروش قرار داده باشد تا در صورت لزوم خریداران از آن استفاده نمایند.

خرید کمپرسور باد دندانپزشکی

مشاوره پیش از خرید کمپرسور الزامی است!

طبیعتاً هر برندی دستگاه کمپرسور را با الگویی خاص طراحی و تولید می‌کند و کارشناسان شرکت تولیدی بیشتر به قابلیت‌های دستگاه آگاه هستند. بنابراین هر خریدار می‌بایست پیش از خرید از کارشناسان حرفه‌ای راهنمایی بگیرد تا بهترین خرید را تجربه کنند. اما سوال اصلی این است که بهترین کمپرسور دندانپزشکی را از کدام شرکت می‌توان خرید؟

بهترین تولید کننده کمپرسور دندانپزشکی را بشناسید!

یک پزشک حق دارد که برای خرید تجهیزات مورد نیاز مطب خود بهترین‌ها را انتخاب کند و خوشبختانه یکی از بهترین تولیدکنندگان کمپرسور در ایران وجود دارد. شرکت ایران پمپ/iranpump.com به عنوان اولین تولید کننده کمپرسورهای باد بدون صدا و بدون روغن در ایران شناخته می‌شود که به صورت اختصاصی کمپرسور مخصوص یونیت را در انواع مختلف تولید می‌کند. بزرگترین مزیت خرید از این شرکت این است که کالاهای خود را تا یک سال بدون هیپچ قید و شرطی ضمانت می‌کند.

از طرفی مشتریان محترم با مراجعه به وبسایت رسمی ایران پمپ می‌توانند از خدمات و مشاوره پیش از خرید بهره‌مند شوند. خرید بهترین کمپرسور دندانپزشکی از ایران پمپ برای شما اطلاعات بسیاری را نیز به همراه خواهد داشت؛ چراکه ایران پمپ در وبسایت خود مقالات آموزشی بسیاری نیز قرار داده است. شما حق دارید که بهترین‌ها را بخواهید، ایران پمپ بهترین گزینه برای خرید شماست....

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.