بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در طرح زمستانه پلیس راه، ۳۳۰ نفر نیروی پلیس بکار گیری شده اند، گفت: هدف از اجرای این طرح، افزایش انضباط ترافیکی و ایمنی تردد ها در معابر برف گیر استان، مدیریت حوادث ترافیکی و رسیدگی سریع به تصادفات و کمک به مصدومان و در راه ماندگان است.

 ۳۰۰ نفر نیروی پلیس در طرح زمستانه خراسان شمالی فعال هستند
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری در مراسم آغاز طرح زمستانه پلیس راه گفت: در اجرای این طرح ۳۳۰ نفر نیروی پلیس، ۷۷ تیم خودرویی، ۱۹ تیم موتوری و ۶۲ پاس پیاده بکارگیری شده اند. 
وی با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه روزی در ۴ گردنه امین الله، اسدلی، جوزک و تنگه ترکمن استقرار دارد، افزود: تعداد ۷ تیم خودرویی نیز با همیاری و همکاری تیم های امداد و نجات راهداری، امداد خودرو و اورژانس بکارگیری شده اند. 
سردار مظاهری به امکانات و تجهیزات سایر دستگاه های امدادی و خدمات رسان در اجرای این طرح نیز اشاره کرد و گفت: ۷۰ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، ۵۹ پایگاه ثابت و سیار، ۷۲۰ نفر امدادگر و ... در حوزه هلال احمر و اورژانس در اجرای این طرح بکار گیری شده اند. 
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه پلیس نیز در اجرای این طرح ۳۳۰ نفر نیرو را بکارگیری کرده است، خاطر نشان کرد:هدف از اجرای این طرح، افزایش انضابط ترافیکی و ایمنی تردد ها در معابر برفگیر استان، مدیریت حوادث ترافیکی و رسیدگی سربع به تصادفات و کمک به مصدومان و در راه ماندگان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.