رییس پلیس راه سبزوار گفت: با ارشاد و راهنمایی ماموران پلیس، رانندگان و سرنشینان ۶۵۳ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی طی سه هفته گذشته از مسیر شهرستان سبزوار در ورودی غربی استان خراسان رضوی به مبدا حرکتشان بازگردانده شدند.

۶۵۳ خودرو از ورودی غربی خراسان رضوی بازگردانده شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مهدی ایزد پناه افزود: با وجود وضعیت نارنجی شهرستان سبزوار به لحاظ ویروس کرونا اما همچنان محدودیت رفت وآمد بین شهری اعمال می شود و تنها میزان جریمه ۱۰ میلیون ریالی به نصف کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی جاده‌های شهرستان سبزوار مجهز به تجهیزات الکترونیکی و سامانه پایش تصویری شده است و خودروهای غیربومی در صورت تردد به شهرهای دارای وضعیت قرمز جریمه می‌شوند.

رییس پلیس راه سبزوار گفت: به هموطنان توصیه می شود برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در خانه بمانند و سفر خود را به زمان پس از غلبه بر این بیماری موکول کنند.

طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا همزمان با محدودیت‌های سراسری، از اول آذر ماه آغاز و این طرح همچنان با وجود وضعیت نارنجی ادامه دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۲۴۷ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به بیماری کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۲ هزار و ۱۹۶ تن رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.