قدس آنلاین: امیر نجفی‌پور که به رقابت‌های ووشو قهرمانی رده سنی جوانان جهان اعزام شده بود برای نخستین بار در تاریخ ووشو قم نایب قهرمان جهان شد.

ووشوکار قمی نایب قهرمان جهان شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از قم، حسن محمدی‌تبار مدیرعامل مجتمع فرهنگی نور قم روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: نجفی‌پور یکی از ووشوکاران مجتمع فرهنگی نور است که در بخش ساندا به مسابقات ووشو در ماکائو چین اعزام شده و برای اولین بار در تاریخ ووشو استان قم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی جهان شده است.
وی تصریح کرد: این ورزشکار قمی که 18 سال سن دارد آینده درخشانی در پیکارهای ووشو خواهد داشت.
محمدی‌تبار ضمن قدردانی از تلاش‌های استاد فتحی، مربی این ورزشکار اظهار کرد: ورزشکاران مجتمع فرهنگی نور در بسیاری از رشته‌های ورزشی نه تنها جایگاه نخست را در استان دارند بلکه در رقابت‌های آسیایی و جهانی حائز رتبه‌های برتر می‌شوند.
وی افزود: مجتمع فرهنگی نور قم در منطقه محروم و پرجمعیت نیروگاه واقع شده و از زمانی که مقام معظم رهبری بر محرومیت زدایی از این منطقه تاکید کردند، برنامه‌های متنوع قرآنی، فرهنگی، عقیدتی، آموزشی، هنری و ورزشی در این مجتمع اجرا می‌شود.
محمدی‌تبار بر لزوم توجه بیش از پیش مسئولان به این مجتمع تاکید کرد و گفت: مجتمع فرهنگی نور تنها مجتمع فرهنگی منطقه محروم نیروگاه است که روزانه هزاران نفر از برنامه‌های متنوع این مجتمع استفاده می‌کنند.
مدیرعامل مجتمع فرهنگی نور تصریح کرد: این مجتمع ظرفیت‌های گسترده‌ای برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان به ویژه خانواده‌ها و جوانان دارد ولی کمبود اعتبار مانع از توسعه برنامه‌ها می‌شود و برای اثرگذاری بیشتر در منطقه محروم نیروگاه نیازمند حمایت بیشتر مسئولان هستیم.
مجتمع فرهنگی نور قم زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی استان قم فعالیت می‌کند.
انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.