مردی که سفر خود را ۱۲ روز پیش با بدرقه خانواده یکی از شهدای سلامت با هدف خدمت و تشکر از کادر درمان با دوچرخه از کرج آغاز کرد، به مشهد رسید.

رکاب‌زن البرزی با پیام "تشکر از کادر درمان و شهدای مدافع سلامت" به مشهد رسید

به گزارش قدس آنلاین، مهدی طائری  اظهار کرد: از شهر کرج منزل شهید مدافع سلامت "مصطفی پیران" سفر خود را آغاز کرده و با بدرقه پدر و مادر شهید با دوچرخه راهی شدم.

وی در اشاره به هدف سفر خود به پاس زحمات کادر درمان، مطرح کرد: می‌خواهم این عزیزان بدانند که به خاطر زحماتی که کشیدند دلم می‌خواست خدمتی به آنها کرده باشم و تصمیم گرفتم این سفر را انجام دهم.

این رکاب‌زن البرزی بیان کرد: این سفر را به نیابت از شهدای عزیزی که جان خود را کف دست‌شان گذاشتند و قشری از جامعه پزشکی که شهید شدند، به ویژه شهید سردار سلیمانی عزیز، شروع کردم و اکنون پس از ۱۲ روز به مشهد و حرم مطهر رضوی رسیدم و نایب الزیاره آنها هستم.

طائری در شرح ادامه سفر خود با دوچرخه عنوان کرد: پس از مشهد به مزار شهید محسن فخری‌زاده و سپس برای سالگرد شهید سردار سلیمانی به مزار ایشان در کرمان خواهم رفت.

وی گفت: کادر درمان جان خود را کف دست خود گذاشته‌اند و ایثار می‌کنند و من هم با پرچم حضرت ابالفضل(ع) که نماد ایثار در کربلا است سفر می‌کنم.

این دوچرخه‌سوار درباره سابقه انجام چنین سفری افزود: من در ۲۷ خرداد سال جاری با دوچرخه به کرمان سفر کردم و به مزار شهید سردار سلیمانی رفتم.

طائری بیان کرد: تمام خواسته من این است که مردم به یکدیگر رحم کنند، همچنین مسؤولان به مردم رحم کنند و وظیفه خود را به درستی انجام دهند چرا که بابت پایه هر صندلی آنها چندین شهید تقدیم این انقلاب شده است.

وی درباره منابع مالی سفرش اذعان کرد: هیأت ورزش‌های همگانی در کرج مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای این سفر به من داد که چند شب پیش با آن پول، حساب دفتری خانواده‌ای نیازمند در مسیر مشهد را تسویه کردم.

این دوچرخه‌سوار ضمن اشاره به اینکه مسؤولان باورهای مردم را نباید از بین ببرند، تشریح کرد: من در مسیر خود به خانه افراد بسیاری می‌روم، این بار در مسیر به خانه‌ی شخصی رفتم که بسیار فقیر بود ولی با این وجود میزبان من شد چرا که معتقد بود زائر امام رضا (ع) هستم و لباس‌های مرا شست.

طائری در رابطه با سختی‌های سفر خود عنوان کرد: مسیر بیابانی و بسیار سرد است به طور مثال دیشب دمای هوا در بینالود منفی ۲۰ درجه بود و همچنین انواع حیوانات و گرگ در مسیر فراوان است.

دوچرخه‌سوار البرزی اضافه کرد: من سال‌ها است که ورزش کوه‌پیمایی انجام می‌دهم و استقامت بدنی خوبی برای این سفر دارم و شغلم نجاری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.