سرپرست فرمانداری سبزوار گفت: با حمایت دولت و جذب اعتبارات، عملیات اجرایی پنج طرح ملی در سبزوار آغاز شده که بهره‌برداری از این طرح‌ها موجب توسعه چشمگیری در حوزه زیر ساخت‌های شهرستان و منطقه می‌شود.

عملیات اجرایی پنج طرح ملی در سبزوار آغاز شده است

به گزارش قدس آنلاین، حسین شاد  در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان سبزوار  افزود: این طرح‌ها شامل عملیات ۲ بانده شدن جاده‌های سبزوار- اسفراین و سبزوار-خوشاب، احداث مجتمع فرهنگی هنری، تکمیل مرحله دوم ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران و طرح راه آهن سبزوار است.

وی اضافه کرد: هم اینک عملیات اجرایی ساخت مجتمع فرهنگی هنری این شهر با بیش از سه هزار و ۵۰۰ متر زیر بنا و با اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده و دارای پیشرفت اجرایی ۱۷ درصدی است.

سرپرست فرمانداری سبزوار گفت: همچنین ساخت بخشی از باند دوم مسیر۱۱۰ کیلومتری جاده‌ای سبزوار - اسفراین به طول ۱۰ کیلومتر آغاز شده است که ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و احداث ۱۲ کیلومتر دیگر آن در مراحل مناقصه قرار دارد.

شاد افزود: ساخت باند دوم جاده سبزوار - خوشاب به طول ۱۲ کیلومتر هم آغاز شده که تاکنون عملیات اجرایی پنج کیلومتر آن با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین طرح راه آهن سبزوار به طول ۴۵ کیلومتر از ایستگاه سلطان آباد به شهر سبزوار در حوزه زیر ساختی ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن این شهر نیز آغاز شده که در صورت تخصیص کامل اعتبارات در این حوزه  این طرح مهم سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

سرپرست فرمانداری سبزوار گفت: پس از بهره برداری از مرحله نخست ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران با هزینه ۳۲۰ میلیارد ریال در بخشهای زمین چمن مصنوعی، پیست تارتان، رختکن و نصب صندلی برای مرحله دوم آن نیز مناقصه در حال اجراست.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.