لپ تاپ نوکیا PureBook X۱۴ با پردازنده نسل ۱۰ Intel Core i۵ عرضه می‌شود.

لپ‌تاپ جدید نوکیا با پردازنده Intel Core i۵ راه‌اندازی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، نوکیا PureBook X۱۴ به عنوان اولین لپ تاپ برند نوکیا راه اندازی شد، PureBook X۱۴ که توسط Flipkart معرفی شده است ، یک نوت بوک سبک وزن است که برای تأمین نیازهای روزمره و سرگرمی در حد معمول مصرف کننده وارد بازار شده است. این دستگاه از یک نمایشگر Full HD احاطه شده با حاشیه‌های باریک بهره می‌برد و از پردازنده نسل دهم اینتل تغذیه می‌کند.

طی هفته‌های اخیر حدود ۹ لپ تاپ نوکیا در دفتر استاندارد هند (BIS) مشاهده شده اند. حالا که PureBook X۱۴ رسمی شده است ، انتظار می رود این برند فنلاندی نوت بوک های جدیدتری را در آینده نزدیک عرضه کند.



مشخصات و ویژگی‌های Nokia PureBook X۱۴

وزن فوق العاده سبک نوکیا PureBook X۱۴ با وزن تنها ۱.۱ کیلوگرم ، یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی، نور پس زمینه با کیفیت HD را ارائه می دهد. پنل IPS به ویژگی هایی مانند Dolby Vision ، زاویه دید ۱۷۸ درجه و روشنایی تا ۲۵۰nits مجهز شده است. با لبه های باریک در دو طرف صفحه نمایش ، لپ تاپ دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۶ درصد است. این برنامه از قبل با Windows ۱۰ Home Plus بارگیری شده است و این نوت بوک نوید یک تجربه صوتی لذت بخش را می دهد زیرا از پشتیبانی Dolby Atmos برخوردار است.

نسل دهم Intel Core i۵ از PureBook X۱ به همراه گرافیک Intel UHD ۶۲۰ و ۸ گیگابایت RAM DDR۴ بهره می برد. این دستگاه همچنین با ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD NVMe همراه است که در افزایش سرعت عملکرد و سرعت بوت دستگاه تاثیر بسزایی دارد، کیبورد لپ‌تاپ دارای نور پس زمینه با روشنایی قابل تنظیم و صفحه لمسی با دقت بالا است.



با شارژ شدن باتری، PureBook X۱۴ می تواند تا ۸ ساعت دوام بیاورد و در بسته بندی دستگاه یک شارژر ۶۵ وات است. برای امنیت ، از یک وب کم HD IR برخوردار است که از باز کردن قفل صورت از طریق ویژگی Windows Hello پشتیبانی می‌کند. PureBook X۱۴ به کاربران خود، دو باند Wi-Fi ، بلوتوث ۵.۱ ، دو اسلات USB ۳.۲ ، اسلات USB ۲.۰ ، پورت USB Type-C ، پورت HDMI ، RJ۴۵ ، میکروفون و جک صوتی ۳.۵ میلی متری را ارائه می‌دهد.

قیمت لپ تاپ نوکیا PureBook X۱۴

قیمت لپ تاپ Nokia PureBook X۱۴ حدود ۸۱۵ دلار (۵۹,۹۹۰ روپیه) است و فقط در رنگ مشکی مات عرضه می‌شود. این دستگاه از ۱۸ دسامبر برای پیش خرید از طریق Flipkart در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.