به مناسبت هفته پژوهش آثار بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با تخفیف ۳۵ درصدی به مخاطبان عرضه می‌شود.

تخفیف ۳۵ درصدی آثار بنیاد پژوهش‌های اسلامی به مناسبت هفته پژوهش

به گزارش قدس آنلاین، میثم محتاجی مدیر فروش بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، یکی از رسالت‌های مهم این مرکز را انجام فعالیت‌های پژوهشی در حوزه فرهنگ و معارف اسلامی دانست و گفت: به مناسبت هفته پژوهش برنامه‌های مختلفی توسط این مرکز تدارک دیده شده است که یکی از آنها عرضه آثار با تخفیف ۳۵ درصد به مخاطبان است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا نتوانستیم آثار و محصولات فرهنگی را در قالب برگزاری نمایشگاه‌ها به مخاطبان عرضه کنیم از همین رو به مناسبت هفته پژوهش تصمیم گرفتیم در محل بنیاد نمایشگاهی از آثار بنیاد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم تا ضمن ارائه آثار، مراجعه‌کنندگان با فضای داخلی بنیاد نیز آشنا شوند.
محتاجی خاطر نشان کرد: بنیاد پژوهش‌های اسلامی در طول ۳۶ سال فعالیت آثار فاخری در حوزه وقف و نذر قرآن پژوهی و سیره معصومان عرضه شده است که برخی از این آثار در این نمایشگاه معرفی و عرضه می‌شود.
وی بیان کرد: این مرکز علمی - پژوهشی در نظر دارد در آینده‌ای نزدیک محصولات خود را از طریق فضای مجازی عرضه کند و در همین راستا آثاری که قابل چاپ نیست و همچنین آثاری که از کشورهای دیگر سفارش شده است در قالب فایل در فضای مجازی به مخاطبان عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.