ال جی، گوشی هوشمند خود را در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد کرد که قابلیت جمع شدن دارد.

ال جی، آمادۀ عرضۀ گوشی هوشمند قابل لوله کردن +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، LG Rollable می‌تواند نام اولین گوشی هوشمند ال جی با صفحه نمایش قابل رول(پیچیدن) باشد. این گوشی هوشمند می‌تواند بخشی از Explorer Project شرکت باشد که دستگاه LG Wing ۵G را به عنوان اولین دستگاه مشاهده کرد. یک گزارش تازه توسط ET News نه تنها جزئیات این دستگاه را تأیید کرده بلکه ادعا می‌کند که در نیمه اول سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

ال جی طی سال جاری طیف گسترده ای از گوشی های هوشمند را منتشر کرد ، اما با راه اندازی گوشی پرچمدار از این محصولات چشم پوشی کرد. گزارش جدید حاکی از آن است که ال جی با گوشی هوشمندی با نام رمزگذاری LG Rainbow به صحنه پرچمدارها باز خواهد گشت. علاوه بر این ، انتظار می رود LG Q۸۳ را در نیمه اول سال ۲۰۲۱ به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده معرفی کند.



گوشی هوشمند LG Rollable

سامسونگ ، هوآوی و موتورولا تنها برندهای اصلی هستند که گوشی‌های هوشمند با نمایشگر تاشو را به فروش می رسانند، اما OPPO و LG ممکن است با هدف مقابله با این شرکت‌ها گوشی‌هایی با نمایشگر رول شونده را راه‌اندازی کنند. طبق این گزارش ، LG Rollable مزایای زیادی نسبت به گوشی‌های تاشو خواهد داشت و گفته می‌شود LG Rollable نازک تر و سبک تر از گوشی‌های هوشمند تاشو است.

گوشی های تاشوی موجود نوعی مشکل خم شدن و آسیب دیدن صفحه نمایش دارند. در این گزارش اشاره شده است که نمایشگر پیچیده شونده در LG Rollable با چنین مسئله‌ای روبه‌رو نخواهد شد. صفحه نمایش Rollable LG می‌تواند از اندازه ۶.۸ اینچ به ۷.۴ اینچ برسد، یک مقام عالی رتبه از یک اپراتور مخابراتی که می‌تواند از LG Rollable استفاده کند ، گفت که قابلیت استفاده از محصول در هنگام کشش صفحه بسیار بهتر از گوشی‌های تاشو است و چین و چروک یا هر نوع تغییر شکلی در صفحه نمایش ایجاد نمی‌کند.

ماه گذشته ، شرکت OPPO اولین برندی بود که دستگاه مفهومی OPPO X ۲۰۲۱ را به عنوان اولین گوشی با نمایشگر قابل جمع شدن جهان را به نمایش گذاشت. از آنجایی که ال جی مدت زیادی است روی فناوری صفحه نمایش قابل لوله شدن کار می کند، ممکن است اولین شرکتی باشد که گوشی هوشمندی با صفحه نمایش قابل پیچیدن را در بازار عرضه می کند، همانطور که در بالا ذکر شد ، LG Rollable ممکن است در نیمه اول سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

بیشتر بخوانید: 

سامسونگ برای بهبود عملکرد گرافیکی خود دست به کار شد

هوآوی P۵۰ با لنز جدید مایع معرفی می‌شود +عکس

حق اختراع لپ تاپ تاشو ۱۷ اینچی ال جی ثبت شد +عکس



گوشی‌های هوشمند LG Rainbow و LG Q۸۳

گوشی هوشمند پرچمدار LG Rainbow ممکن است در مارس ۲۰۲۱ معرفی شود. این شرکت پس از انجام موفقیت آمیز آزمایش‌های میدانی خود توسط شرکت‌های مخابراتی تا پایان سال ۲۰۲۰ یا اوایل سال ۲۰۲۱ ، احتمالاً در مورد تاریخ انتشار تصمیم خواهد گرفت. LG Rainbow با نوار معمولی شکل یک گوشی هوشمند پرچمدار است که مجهز به پردازنده Snapdragon ۸۸۸ خواهد بود.

گوشی هوشمند LG Rainbow جانشین LG Velvet و پرچمداران قدیمی سری V خواهد شد. طراحی آن براساس طراحی LG Velvet’s خواهد بود و همچنین گفته می شود این دستگاه با قلم (Wacom’s AES (Active Electrostatic وارد بازار می شود.



گوشی میان رده ۵G LG Q۸۳ که در آینده ارائه می شود مشخصات رقابتی با قیمت جذاب را در اختیار کاربران قرار می دهد. این دستگاه یک طراحی منحصر به فرد برای دوربین‌های عقب خود دارد و پیش بینی می‌شود این دستگاه در نیمه اول سال ۲۰۲۱ در کره جنوبی و بازار جهانی عرضه شود.

گزارش شده که یک مدیر اجرایی گفته است که این شرکت موفق به صرفه جویی در هزینه‌های تولید در سال ۲۰۲۰ شده و فروش عمده گوشی های ممتاز را در سال آینده نیز ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.