۱۳ اثر نمایشی از خراسان رضوی به مرحله داوری سی امین جشنواره تئاتر استان راه یافت.

۱۳ اثر نمایشی به جشنواره تئاتر خراسان رضوی راه یافت

به گزارش قدس آنلاین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی  گزارش داد: هیات بازبینی سی امین جشنواره تئاتر استان ۱۳ اثر را که از بین ۳۴ لوح فشرده حاوی  ۱۰ اثر نمایشی از شهرستانها و ۲۵ اثر از مشهد در مهلت مقرر به دبیرخانه ارسال شده بود برای مرحله داوری برگزید.

براساس این گزارش، این هیات پس از بررسی فیلم نمایش‌های رسیده و بحث و تبادل نظر، هشت نمایش از مشهد و پنج نمایش از شهرستانهای سبزوار، قوچان، نیشابور را برای داوری در مرحله نهایی برگزید.

این نمایش‌ها شامل "ریبوت" به کارگردانی امیرحسین آژیر ارشد، "مرضیه جان" به کارگردانی مسعود قربانی، "اشک خدا" به کارگردانی سجادجعفریان، "پایان تاریکی" به کارگردانی محمدخوش خلق، "عزرائیل" به کارگردانی حسین حق پرست، "خاموشی دریا" به کارگردانی محمدرضا علوی، "کارناوال خون" به کارگردانی مهدی شمس و "یک درخت، یک سیب" به کارگردانی عرفان یغمایی همگی از مشهد می‌باشند.

علاوه برآن نمایش‌های "لنز" به کارگردانی رضا بیغشی از سبزوار، "لیلی،مجنون / مجنون،لیلی" به کارگردانی پوریا قصابی از قوچان، "کشیده" به کارگردانی هادی سکاکی از نیشابور، "ملودیهای شهرزاد مدرنیته" به کارگردانی مصطفی لعلیان از سبزوار و "یک کمد آرامش" به کارگردانی امیرحسین روح نیا از نیشابور برای داوری در مرحله نهایی انتخاب شدند.

اعضای هیات داوران سی امین جشنواره تئاتر خراسان رضوی نیز سید جواد اشکذری، محمد حسن زاده و سیدمحمد مداح حسینی هستند و این جشنواره به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شده است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.