طرح‌های صنعت آب و برق خراسان رضوی با هزینه‌ای بالغ بر ۷۶ میلیارد تومان به صورت ویدئوکنفرانسی توسط وزیر نیرو افتتاح خواهد شد.

  افتتاح طرح‌های  آب و برق خراسان رضوی توسط وزیرنیرو

به گزارش قدس آنلاین، به مناسبت سی و دومین هفته از پویش «هر هفته_الف_ب_ایران» در خراسان رضوی، پروژه‌های صنعت آب و برق خراسان رضوی با هزینه‌ای بالغ بر ۷۶ میلیارد تومان، ۲۵ آذر ماه با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح خواهد شد.

پارک بین‌المللی آموزش‌های تخصصی فوق توزیع و انتقال با سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد ریال، افزایش ظرفیت پست‌های ۱۳۲ کیلوولت با هزینه ۳۲ میلیارد ریال، افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت GIS بوعلی با هزینه ۷۴ میلیارد ریال، افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت موبیل ترشیز در شهرستان کاشمر با هزینه اجرایی ۴۰ میلیارد ریال بخشی از پروژه‌ها است.

همچنین برق‌رسانی به دو روستا با ۳۳ خانوار تحت پوشش با تلاش همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی از دیگر طرح‌هایی است که قرار است با حضور وزیر نیرو در قالب سی‌ودومین هفته پویش «هر هفته_الف_ب_ایران» بهره‌برداری می‌شود، برای این پروژه ۱.۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

دو نیروگاه خورشیدی به ظرفیت هرکدام یک مگاوات، جمعا با هزینه ۱۶ میلیارد تومان و نیز یک نیروگاه بادی ۶۶۰ کیلوواتی با ۸.۵ میلیارد تومان هزینه در منطقه خرگرد شهرستان دروح و طرح آب‌رسانی به ۴۲ روستا با جمعیت ۳۳ هزار و ۸۰۰ نفر، طرح دیگری است که فردا افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.