رئیس اتحادیه جایگاه داران سی‌ان‌جی خراسان رضوی گفت: وضعیت مالی جایگاه داران سی‌ان‌جی در بلاتکلیفی به سر می‌برد و هنوز با کارمزد سال ۹۸ در حال فعالیت هستند.

بلاتکلیفی مالی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی/ کارمزد سال ۹۸ اعمال می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا رضوی راد شرایط جایگاه‌های سی‌ان‌جی را از نظر مالی بحرانی دانست و بیان کرد: این جایگاه‌ها در حال حاضر با کارمزد سال ۹۸ در حال فعالیت هستند، درحالی که از ابتدای سال ۹۹، حقوق پرسنل ۴۲ درصد افزایش داشته، ۱۰ درصد افزایش تعرفه برق اعمال شده و هزینه تعمیر و نگهداری جایگاه سی‌ان‌جی نیز دو یا بعضاً چهار برابر شده است.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سی‌ان‌جی استان خراسان رضوی همچنین افزود: امسال دولت تصمیم گرفت تا پرداخت مالی جایگاه سی‌ان‌جی از روش کارمزدی به روش حق‌العمل تغییر دهد و در مصوبه هیئت وزیران، کارگروهی متشکل از سازمان برنامه و بودجه، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و وزارت نفت حق‌العمل جایگاه سی‌ان‌جی را تعیین تکلیف کند.

وی ادامه داد: در شهریور ماه سال جاری برای بنزین و گازوئیل به دلیل مصوبه عام برای کل جایگاه سوخت، تعیین تکلیف مالی انجام شد اما تاکنون و پس از گذشت حدود ۹ ماه هنوز وضعیت مالی جایگاه داران سی‌ان‌جی مشخص نیست.

رضوی راد همچنین گفت: در حال حاضر یک جایگاه با موقعیت مناسب و فروش خوب در شهر مشهد درآمدی حدود ۵۰ میلیون تومان در ماه دارد درحالی که تنها هزینه نگهداری جایگاه، ماهانه حدود ۷۰ الی ۸۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه در شهر مشهد ۷۸ جایگاه سی‌ان‌جی و در سطح استان خراسان رضوی ۱۹۰ جایگاه وجود دارد، اظهار کرد: حدود ۵۰ درصد جایگاه‌ها در شهر مشهد متعلق به بخش خصوصی است و ۵۰ درصد متعلق به شهرداری است، البته سازمانهای دولتی مانند شرکت گاز و نیروی هوایی نیز دارای جایگاه هستند ...

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.