تبلت Samsung Galaxy Tab M۶۲، اولین تبلت سری M سامسونگ خواهد بود.

اطلاعات جدید از اولین تبلت سری M سامسونگ

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ سری گوشی‌های هوشمند Galaxy M را برای تمرکز بر بازار میان رده در آسیا و برخی مناطق دیگر معرفی کرد. اطلاعات تازه نشان می‌دهد که این شرکت کره‌ای در حال آماده سازی اولین تبلت سری M خود است.

طبق گفته ۹۱mobiles ، اولین جدول دستگاه های این سری Galaxy Tab M۶۲ نام دارد، این نشریه آموخته است که این تبلت اکنون در مرحله توسعه بوده و ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه شود. تبلت سری Galaxy M سومین خط تبلت با نام‌های تجاری Galaxy Tab A ، Galaxy Tab Active و Tab S خواهد بود.



تبلت Samsung Galaxy Tab M۶۲ در دست ساخت است

در اوایل ماه جاری ، Sammobile در مورد یک دستگاه مرموز سامسونگ با فضای داخلی ۲۵۶ گیگابایت ، باتری حدود ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعت و شماره مدل SM-M۶۲۵F گزارش داد، حدس زده می شد که ممکن است این دستگاه به عنوان Galaxy M۶۲ به بازار عرضه شود.

با این حال ، در گزارش جدید آمده است که این شماره مدل متعلق به Galaxy Tab M۶۲ است، جدا از اینکه یک تبلت جمع و جور خواهد بود ، هنوز اطلاعات خاصی در مورد مشخصات آن منتشر نشده است.



گوشی‌های آینده سامسونگ در سال ۲۰۲۱

چند گوشی میان رده دیگر از سامسونگ وجود دارد که احتمالاً به زودی عرضه می شوند. اوایل این ماه ، Galaxy F۶۲ جدید با چیپ ست Exynos ۹۸۲۵ ، شش گیگابایت رم و اندروید ۱۱ ارائه می‌شود.

چندی پیش، Galaxy M۱۲ با چیپست Exynos ۸۵۰ ، سه گیگابایت رم و اندروید ۱۱ در Geekbench مشاهده شد. ارائه CAD آن از ماه گذشته نشان داد که این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با بریدگی Infinity-V ، سیستم دوربین چهارگانه و یک حسگر اثر انگشت نصب شده در کنار آن است.

همچنین انتظار می رود سامسونگ به زودی گوشی های هوشمند Galaxy A۵۲ و Galaxy A۳۲ با چیپست ۵G را معرفی کند. رندرهای CAD این گوشی ها اوایل این ماه برای آشکار کردن طراحی آنها ظاهر شده اند. انتظار می رود A۵۲ با مشخصاتی مانند صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED با طراحی حفره ای ، حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش ، چیپست Snapdragon ۷۵۰G ، شش گیگابایت رم و اندروید ۱۱ وارد بازار شود.

گوشی هوشمند A۳۲ احتمالاً به عنوان ارزان ترین گوشی ۵G سامسونگ معرفی خواهد شد. برخی از مشخصات آن که تاکنون مشخص شده‌اند، شامل صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با شکاف Infinity-V ، سیستم دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.