رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بینالود (طرقبه شاندیز) گفت: حدود سه هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی به دلیل تخلفات رانندگی در توقفگاههای طرقبه و شاندیز وجود دارد که مالکان می‌توانند به سهولت نسبت به ترخیص آنها اقدام کنند.

سه هزار موتورسیکلت توقیفی در طرقبه شاندیز وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ سلیمان ایزدی افزود: به منظور سهولت در ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی، طرح ترخیص موتورسیکلت‌های مانده در توقفگاهها از ۱۸ آبان به مدت دو ماه آغاز شده ‌است که فرصت مناسبی برای ترخیص آنهاست.
وی ادامه داد: در این طرح تسهیلات خوبی نظیر تخفیف در هزینه توقفگاه و خلافی‌های موتورسیکلت در نظرگرفته شده ‌است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بینالود گفت: صاحبان موتورسیکلتهای توقیفی در طرقبه و شاندیز می‌توانند برای انجام فرایند ترخیص موتورسیکلت خود، همه روزه از ساعت هفت تا ۱۸ به مرکز پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر طرقبه، حدفاصل خیابان امام خمینی هفت و ۹ مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه بیش از یک ماه از این فرصت طلایی گذشته است، افزود: صاحبان موتورسیکلتهای توقیفی هر چه سریعتر نسبت به استفاده از این فرصت اقدام کنند و کار را به روزهای آخر موکول نکنند.
طبق اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، استان‌های تهران، فارس، اصفهان، کرمان، شرق تهران، خراسان رضوی، مازندران و البرز در صدر انباشت موتورسیکلت های توقیفی هستند.
براساس طرح پلیس راهنمایی و رانندگی، موتورسیکلتهایی که از سال ۹۰ تا آخر ۹۸ در توقفگاهها مانده‌اند با رفع موانع و ایجاد شرایط خاص ترخیص می شوند.
بینالود در غرب و شمال غرب مشهد با مساحت ۱۱۰۰ کیلومترمربع ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد. ۳۱ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن بخش‌های شاندیز و طرقبه و دهستان‌هایی همچون ابرده، جاغرق، زشک و کنگ هستند.
طرقبه و شاندیز تا تابستان ۱۳۸۷ از بخش‌های تابعه شهرستان مشهد بودند. بینالود هم‌ اکنون شامل ۲ بخش طرقبه و شاندیز و ۵۳ روستا، بعد از مشهد مهمترین مقصد گردشگری در استان خراسان رضوی محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.