رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اگر دستور به کاهش ساعت فعالیت حمل‌ونقل عمومی از طرف ستاد ملی کرونا باشد، ما نیز از آن تبعیت می‌کنیم.

کاهش فعالیت حمل‌ونقل عمومی در شب یلدا تابع مصوبه ستاد ملی کروناست

به گزارش قدس آنلاین، سید مسعود ریاضی درخصوص کاهش فعالیت حمل‌ونقل عمومی مشهد در شب یلدا، اظهار کرد: تابع دستوراتی هستیم که به ما ابلاغ می‌شود. در حال حاضر برنامه فعلی ما عدم تردد از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح است.
وی با اشاره به اینکه «درصورتی که این مصوبه لغو شود، شهرداری نیز تابع آن خواهد بود»، افزود: اگر مصوبه‌ای در خصوص کاهش فعالیت حمل‌ونقل عمومی به ما ابلاغ شود، قطعا ما نیز تابع آن خواهیم بود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: ما برنامه‌ای برای کاهش فعالیت حمل‌ونقل عمومی در شب یلدا نداریم.

ریاضی تشریح کرد: اگر ستاد ملی کرونا تصمیم بر عدم رفتن مردم به دورهمی‌های شب یلدا دارد، نظر ما نیز چنین است. اگر دستور به کم‌کردن ساعت فعالیت باشد، ما نیز از آن تبعیت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ما تابع ستاد ملی کرونا هستیم. در حال حاضر ستاد ملی کرونا تکلیفی برای کاهش فعالیت حمل‌ونقل عمومی قائل نشده است.
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه «تاکنون تصمیمی در این خصوص برای ما قائل نشدند»، عنوان کرد: مردم کمتر به صورت خانوادگی  از حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند. قطار شهری مشهد ستون فقرات مشهد است.
ریاضی ادامه داد: قطار شهری در خط یک و دو مسیر مشخص و مستقیمی را طی می‌کند که عملا رفت‌وآمدهای ضروری توسط قطار شهری انجام می‌شود.
وی بیان کرد: شاید به همین خاطر است که تاکنون ستاد کرونا نیز ضرورت کاهش فعالیت حمل‌ونقل عمومی را حس نکرده است. اگر چنین ضرورتی احساس شود، قطعا مصوبه‌ای  قرار داده و آن را به شهرها برای اعمال ابلاغ می‌کردند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.