نخستین جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی با حضور قائم‌مقام تولیت این آستان مقدس با محوریت توجه و اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت و امکانات فناوری‌های روز و فضای مجازی در راستای تسهیل ارائه خدمات باکیفیت به زائران و مجاوران حضرت امام رضا(ع) برگزار شد.

نخستین جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی  در نخستین جلسه دوره جدید شورای عالی فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی که پس از ابلاغ ساختار جدید این آستان مقدس برگزار شد، با اشاره به اینکه اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت فناوری اطلاعات و فضای مجازی برای پیشبرد اهداف سازمان‌ها و ارائه خدمات به مردم برای همه مسئولان کاملاً آشکار و واضح است، اظهار کرد: امروزه آستان قدس رضوی باید برای انجام مأموریت‌های محوله، سرعت بخشیدن در راستای ارائه خدمات باکیفیت به زائران و تقویت روابط خود با مخاطبان البته با اولویت‌بندی، نیازسنجی و برنامه‌ریزی منسجم، از ظرفیت فناوری اطلاعات و فضای مجازی استفاده کند.

وی با بیان اینکه شورای عالی فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی با هدف هم‌فکری و هماهنگی برای بهره‌گیری مناسب از این ظرفیت تشکیل شده است، گفت: خوشبختانه در ساختار جدید آستان قدس رضوی، جایگاه فناوری اطلاعات و فضای مجازی مورد توجه و اهمیت قرار گرفته است. از همین رو، برای ارائه خدمات شایسته به زائران و مجاوران، از این ابزار استفاده خواهیم کرد.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون وضعیت ارائه خدمات به زائران و مجاوران حضرت امام رضا(ع) در شرایط مطلوب است، بیان کرد: امیدوارم با هم‌فکری و ارائه راهبردی صحیح، جامع و کامل از سوی اعضای شورا و بهره‌گیری از تجهیزات فناوری اطلاعات و فضای مجازی، سطح کیفی ارائه خدمات به زائران ارتقا یابد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خطیب، مشاور عالی تولیت و مدیرکل حراست آستان قدس رضوی، محمدمهدی برادران، مدیر عالی حرم مطهر رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت گنابادی نژاد، معاون تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن مهدوی مهر، رئیس سازمان علمی و فرهنگی و محمدمهدی خیرجو، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه این آستان مقدس، از اعضای این شورا، نیز در این جلسه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

محسن غلامی، دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی، هم در ابتدای این نشست به ارائه گزارشی درباره تاریخچه فعالیت، ساختار کلی، مأموریت و وظایف شورای عالی فناوری اطلاعات و فضای مجازی پرداخت و در ادامه، اهداف، سیاست‌ها، آیین‌نامه و برنامه‌های این شورا در سال ۹۹ را تشریح کرد.

انتهای پیام/

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.