عطاءالله مهاجرانی، وزیر دولت اصلاحات با انتشار پستی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت؛ در ٣١ اردیبهشت ١٣٩٧ پمپئو بیانیه ١٢ شرطی خود را در مورد ایران منتشر کرد، هر ١٢ بند با این جمله شروع می شد: Iran must... ایران می بایست.

کنایه های تند عطاءالله مهاجرانی به پمپئو

قدس آنلاین

 عطاءالله مهاجرانی وزیر دولت اصلاحات در توئیتی نوشت: در ٣١ اردیبهشت ١٣٩٧ پمپئو بیانیه ١٢ شرطی خود را در مورد ایران منتشر کرد، هر ١٢ بند با این جمله شروع می شد: Iran must... ایران می بایست. غنی سازی را مطلقا متوقف کند، تولید آب سنگین را متوقف کند. صنایع موشکی را متوقف کند و ... بیانیه کشور فاتح برای یک کشور مغلوب در جنگ بود!

ایران با اقتدار و استغنا در برابر درخواست های غیر منطقی و تفرعن و استکبار آمریکا ایستاد. دشواری های به قول پمپئو قوی ترین محاصره اقتصادی تاریخ را تحمل کرد. برگی تاریخی و تاریخ ساز در سرنوشت ملت ایران. و ان لو استقاموا علی الطریقة لاسقیناهم ماءٓ غدقا ترامپ و پمپئو شکست خوردند.

پمپئو پرچم شکست در برابر چین را بالا گرفته است. پرچمی که کنار دست اوست در چین تولید شده است. یک قلم از صادرات چین به آمریکا پرچم آمریکا در اندازه ها و کیفیت های مختلف است! به عنوان رئیس سابق سیا و وزیر خارجه وقت، مهمترین نقش - فراموش نشدنی- را در شهادت سلیمانی و ابو مهندس داشت.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.